Ką svarbu žinoti jei ketinate investuoti į auksą

gold1Investavimas į auksą yra viena seniausių, tačiau pastaruoju metu vis dažniau pripažįstama investavimo alternatyva. Kaip bebūtų keista, į auksą galima investuoti net trimis skirtingais būdais:

  1. Investuoti į įmonių, susijusių su aukso išgavimu ar apdorojimu, akcijas. Tokia investicija leis tikėtis akcijų vertės kilimo arba dividendų išmokėjimo akcininkams, tačiau tai investicija labiau ne į auksą tiesiogiai, o į įmonę, todėl išlieka tokios rizikos kaip neefektyvaus įmonės valdymo ar kitų rizikų sukelti akcijų svyravimai.
  2. Investuoti į aukso fondus. Per pastaruosius kelis metus labai stipriai išaugo žmonių susidomėjimas tauriuoju metalu. Šių dviejų tipų investicijos nors ir nėra tiesioginės investicijos į auksą, tačiau įmonių ir ypač fondų kainos labai stipriai koreliuoja su aukso kainomis. Kita vertus, investuoti aukso fondus įprastam vartotojui sunku, dėl informacijos trūkumo.
  3. Investavimas į fizinį auksą. Tai bene vienintelė įprastam žmogui žinoma investicija, dažniausiai susijusi su investavimu į aukso luitus, tačiau turinti ir kelias kitas alternatyvas, pavyzdžiui, investavimą į aukso monetas.

Bendroji aukso vertė pastaruosius 90 metų sparčiai kilo, tačiau investuoti į auksą, kaip į trumpalaikio spekuliavimo priemonę, arba investuoti daugiau nei 30 proc. savo kapitalo nepatartina. Šio tipo investicija priskiriama ilgalaikėms investicijoms, į aukso luitus investuoti reikėtų mažiausiai 7 metams. Daugelio investuotojų auksas laikomas vienu iš labiausiai patikimų ir pelningų įrankių investicinio portfelio formavimui ir tai diktuoja objektyvios rinkos sąlygos: aukso kaina pastaraisiais metais demonstravo nuolatinį augimą, suteikiant pastogę norintiems apsaugoti savo turtą nuo infliacijos.

Svarbu atminti ir tą faktą, kad biržoje auksu yra prekiaujama JAV doleriais. Todėl valiutų svyravimai taip pat netiesiogiai gali įtakoti aukso kainą. Tai itin išryškėjo paskutiniais mėnesiais, kuomet vis brangstantis JAV doleris Euro atžvilgiu, mums, europiečiams ženkliai pabrangino auksą.


„Bag in box“ tara – vartojimo patogumui ir vyno kokybės saugumui

Vynas kartoninėse dėžutėse su vaakuminiais maišeliais viduje („Bag in box“) nėra naujiena Lietuvos rinkoje, tačiau dažnam pirkėjui kyla abejonių, ar tokioje pakuotėje įsigytas vynas toks pat kokybiškas kaip ir butelyje. Iš tiesų, vyno laikymas kartoninėse – vaakuminėse dėžutėse nė kiek kokybe nenusileidžia vyno laikymui buteliuose, o kai kuriais atvejais yra netgi kur kas pranašesnis.

Atidarius kartoninę – vaakuminę dėžutę pirmą kartą, nereikia jos dėti į šaldytuvą tam, kad vynas neprarastų šviežumo. Kai tuo tarpu atidarytą ir nepabaigtą vyno stiklo butelį būtina dėti į šaldytuvą, nes šaldymas lėtina cheminę reakciją, vadinamą „okcidacija“, kuri gadina produktą. Oksidacija atsiranda dėl to, kad atidarytas vyno butelis leidžia vynui sąveikauti su oru. Tačiau, jeigu vynas yra dėžutėje („bag in box“), jis išliks toks pats šviežias ir okcidacijos nepaveiktas, kai ji atidaryta.

Pirmą kartą atidarius kartoninę – vaakuminę dėžutę, šviežias vynas išliks mažiausiai 4 savaites. Vyno pylimo iš dėžutės į taures metu, dėžutės viduje esantis maišelis bliūkšta, neleisdamas orui patekti vidun. Yra keletas dalykų, kuriuos pravartu žinoti pilstant vyną iš dėžutės. Nepatartina vyno dėžutės atidarinėti, jeigu ji yra paguldyta ant šono ar apversta „aukštyn kojomis“ –  tokiu atveju atsiranda tikimybė, kad oras pateks vidun. Kartais oro patenka ir kai pakuotėje lieka mažas kiekis (1-2 taurės) neišpilto vyno, kadangi skystis yra žemiau kranelio. Deja, nuo to neapsisaugosi – tiesiog reikia turėti omeny, kad taip gali atsitikti.

Svarbu pažymėti, kad vynas kartoninėje – vaakuminėje dėžutėje turi ribotą galiojimo laiką, net jei ji neatidaryta. Galiojimo laikas yra maždaug 15 mėnesių nuo išpilstymo datos. Beje, galiojimo laikas neatidarytoje dėžutėje yra trumpesnis nei neatidarytame butelyje. Tai yra dėl to, kad laikui bėgant mikroskopiniai kiekiai oksigeno visgi prasiskverbia pro dėžutės paviršių vidun. Taip atsitinka ir buteliuose esančiam vynui, tik per žymiai ilgesnį laiko tarpą.

Neatidaryta vaakuminė dėžutė paprastai turi būti laikoma vėsioje, tamsioje, sausoje vietoje. Tinkama kambario arba vėsesnė temperatūra. Negalima palikti vyno žemesnėje kaip 1 °C ir aukštesnėje nei 32 °C temperatūroje.

Tuščios kartoninės dėžutės (išėmus vaakuminį maišelį) yra perdirbamos kaip popierinė makulatūra.

Internetinė gero vyno parduotuvė „Vyno guru“ savo vartotojams jau gali pasiūlyti ispaniškojo raudono El Villar VIÑA NORA Tinto bei balto Bodega SAN JOSÉ Vino Blaco vyno vaakuminėse 5 litrų talpos dėžutėse.


Šiuolaikiniai baseinai: ką mums siūlo rinka?

Baseinai: ką mums siūlo šiuolaikinė rinka?

 

baseinaiBaseinai tai nuostabus būdas papuošti jūsų kiemą. Nesvarbu ar tai darote dekoratyviniais tikslais, ar norite jame gulėti kartu su draugų kompanija ar plaukioti, šiomis dienomis egzistuojanti baseinų pasiūla turi ką pasiūlyti kiekvienam iš mūsų. Baseinai savo rūšių gausa suteikia galimybę mėgautis vandens teikiamais malonumais net neturintiems nuosavo namo. Pavyzdžiui pripučiami baseinai nereikalauja tiek daug priežiūros ir dėl savo kompaktiškumo yra labai patogiai sandėliuojami. Šiame straipsnyje aptarsime, kokie baseinai šiuo metu populiariausi, ir kurie iš jų jums tinkamesni priklausomai nuo gyvenimo sąlygų bei poreikių. Taip pat daugiau informacijos ir aprašomi baseinai yra svetainėje http://spashop.eu/baseinai.

Vidaus bei lauko baseinai

Vienas pagrindinių kriterijų, pagal kuriuos skirstomi baseinai – tai kur jie bus statomi. Lauko baseinai dažniausiai betoninės struktūros. Lauko baseinai pasižymi savo ilgaamžiškumu, tačiau esminis trūkumas – jie statomi po atviru dangumi, todėl žiemą tokiuose pasiplaukioti – ganėtinai per šalta. Tuo tarpu jei turite erdvius namus, ar net nuosavą namą, vidaus baseinai gali ženkliai pagerinti jūsų poilsį namuose. Vidaus baseinai gali būti ir betoninės ir plastikinės struktūros, nors pastaroji įrengiama pigiau. Žinoma, be galimybės mėgautis vandens malonumais visus metus, vidaus baseinai pasižymi ir savo praktiškumu: nesant tokiam dideliam dulkių kiekiui bei vėjui, šie prižiūrimi kur kas paprasčiau, nei lauko baseinai. Tačiau pastarieji suteikia jums malonumą maudytis kepinant nuostabiai vasaros saulei!

Pripučiami baseinai – pramoga praktiškiems žmonėms

pripuciami baseinai

Pripučiami baseinai nesiūlo jums tokio didelio prabangos pojūčio kokį suteiktų lauko baseinai, ar kitokie asmeniniai vandens telkiniai, dydžiu leidžiantis jums pasiplaukioti. Pripučiami baseinai dažniausiai būna kompaktiški, todėl jais galite naudotis net gyvendami bute. Taip pat, išleidę orą, šiuos galite vežtis kur tik norite, pavyzdžiui pas draugus į nuosavą kiemą ar į sodą. Tačiau skirtingai nei lauko baseinai, šie savo erdve neleis jums mėgautis pasiplaukiojimais.

Dekoratyviniai baseinai jūsų kiemui papuošti

Jei mėgstate augalus bei gamtą, galinį jūsų kiemą išskirtinai papuoštų dekoratyviniai baseinai. Šie būna įvairiausių dydžių, tačiau pagrindinė jų funkcija kaip ir fontanų – dekoracija, todėl neretai dekoratyviniai baseinai papildomi įvairiausiai kriokliais, upeliais bei kitokiais įmantriais papuošimais. Reikėtų nepamiršti, kad visi baseinai pagaminti iš betono yra labiau ilgaamžiški ir kur kas brangesni, nei plastikiniai ar pripučiami baseinai, todėl vertėtų pamąstyti kiek esate pasiryžę investuoti į savo kiemo dekoracijas.


Darbas internetu: išsilaisvinkite iš administracinio darbo grafiko

Darbas internetu: išsilaisvinkite iš administracinio darbo grafiko

darbas internetuInternetas – nuostabi sistema, padedanti mums komunikuoti, rinkti informacija, priimti bei teikti įvairias paslaugas, atlikti pinigų pavedimus, bei daugybę kitų funkcijų, be kurių neįsivaizduojame šiuolaikinio gyvenimo. Tačiau dar viena nuostabi galimybė – darbas internetu. Ar norėtumėte kiekvieną dieną keltis kada tik norite ir dirbti namuose? Uždarbis internete – tai galimybė išsilaisvinti iš nelankstaus darbo grafiko, kai darbdavys jums moka už bevertes darbo valandas, o ne už tikrąjį darbą, kurį atliekate. Šiame straipsnyje aptarsime porą būdų, kuriais darbas internetu gali padėti Jums išsilaisvinti iš tradicinio darbo grafiko.

Darbas internetu investuojant bei spekuliuojant valiuta

Kone pats pelningiausias darbas internetu – įvairios investicijos bei manipuliacijos valiutų kursų pokyčiais. Pagrindiniai šio darbo privalumai – dirbti galėsite namuose, o patyrusius toks uždarbis internete apdovanos tikrai solidžiomis sumomis pinigų. Be to manipuliacijos valiutų kursų pokyčiais nereikalaus Jūsų atlikti jokių sudėtingų veiksmų, nes į pagalbą Jums ateis valiutų skaičiuoklė, o ir registruotis sudėtingose sistemose nereikės. Tačiau šis darbas internetu neabejotinai turi ir trūkumų. Visų pirma – būtinas tam tikras pradinis kapitalas, už kurį pirktumėte užsienio valiutą ar įmonių akcijas. Taip pat viską apsunkina rizika, kurios visiškai išvengti nepavyks net turint visą galybę specifinių žinių. O išmanyti, norint šioje srityje pasipelnyti reikės tikrai daug. Tačiau įdėjus laiko, pastangų bei pinigų anksčiau ar vėliau toks darbas internetu išmokys jus pastebėti akcijų kainų bei valiutų kursų tendencijas, o įgijus patirties atlygis Jus dar labiau motyvuos.

Uždarbis internete spaudinėjant nuorodas

Jei neturite pakankamai pradinio kapitalo užsiiminėti aukščiau minėta veikla, jį sukaupti jums padės darbas internetu spaudinėjant reklamas. Šis uždarbis internete yra vienas lengviausių bei paprasčiausių! Tiesa, šis darbas neretai reikalauja pradinės investicijos, tačiau minimali suma dažniausiai siekia vos vieną eurą. Už šią sumą nusiperkate tam tikrą reklamų paketą. Viskas, ko toks darbas internetu iš Jūsų reikalauja tai kiekvieną dieną prisijungti prie sistemos, kuri pateiks jums nuorodas. Toliau belieka tik spaudinėti reklamas. Pagrindinis privalumas – šis uždarbis internete itin paprastas!

Tačiau tai tik pora pavyzdžių. Iš tiesų darbas internetu tikrai neapsiriboja vien šiais būdais. Daugybę kitų galimybių galite rasti interneto platybėse. Tad kam nuolatos važinėti į darbą, kai dirbti galite tiesiog namuose? Išsilaisvinkite iš nelankstaus administracinio darbo ir dirbkite patys sau!


Lipni plėvelė / kreidinė lenta – namams, mokyklai, biurui

Sienų lipdukas užrašams – namuose, biure, mokykloje, darželyje…

Kreida rašoma lipni plėvelė  Ne vienas tikriausiai sukome galvą kur ir kaip namuose palikti raštelius namiškiams. Dažniausiai jie nutūpdavo ant šaldytuvo durelių, prilaikomi magnetais, buvo tvirtinami lipnia juosta ant sienų, kai kurie tikriausiai net buvo įsigiję šiam tikslui magnetines ir kitokias lentas, skirtas užrašams. Dažniausiai jos ilgai namuose neužsibūna, nes rašyti jose reikia specialaus markerio, be to, norėdami pritvirtinti tokią lentą, turime gadinti sieną – kalti vinį. Ir nors mobiliuosius telefonus turime beveik visi: nuo vaiko iki senelio, poreikis rašyti laiškelius – išliko iki šiol. Jų neatstoja nei SMS žinutės, nei kiti šiuolaikiški susirašinėjimo būdai. Dabar tokiam šeimyniniam susirašinėjimui yra kur kas paprastesnis būdas – kreida rašomos lentos lipdukai. Ir ne tik šiam tikslui. Jas galima panaudoti sumaniai, įdomiai ir naudingai.

Pranešimų lenta

Lipni plėvelė – kreidinė lenta puikiai tarnauja kaip vieta įvairiems pranešimas. Suraskite matomą vietą koridoriuje ir ant lygaus paviršiaus prilipdykite: tiks sienos, spintos, veidrodžio, durų paviršius. Lipdukui lentai tikrai rasite vietą, nes jų yra įvairių dydžių.

  Be to galėsite pasidaryti originalią norimo dydžio, galbūt   geometrinės figūros formos, gyvūno, žmogaus ar mistinės būtybės, komiško personažo silueto lentą. Toks paprastas daiktas kaip kreida rašomas lenta suburs visą šeimą kartu nuspręsti jos vietą, formą ir turinį. Galbūt joje pirmasis užrašas bus visiems priimtinos, aptartos namų taisyklės? Toks sienų lipdukas nepamainoma studentų bendrabučio kambaryje, vaikų darželio grupėje, mokykloje ar net biure.

Kreida rašoma plėvelė
Vieta lažyboms ir spėjimams

Sienos lipdukas – kreidinė lenta tiks sporto aistruoliams, kurie mėgsta spėlioti rungtynių baigtį arba kokia komanda kaip sužais, kokiu rezultatu, kas įmuš įvartį, įmes į krepšį daugiausia taškų ir kt. Kreida rašomos lentos lipduko vieta tokiu atveju – greta televizoriaus bendrame kambaryje svetainėje. Bus proga surengti šeimos totalizatorių! Jeigu nenorite, kad tokia lenta nuolat kabotų svetainėje, pasibaigus pvz. olimpinėms žaidynėms, pasaulio, Europos čempionatui, ją galima be didelių pastangų nuimti.

Vis dėlto neskubėkite išmesti, kreida rašoma lenta  – lipduka pravers ir sulaukus svečių. Juk nuobodu visą vakarą sėdėti prie stalo. Galima sugalvoti įvairių smagių žaidimėlių: nereikės jokių papildomų kortelių ar atlaisvinto stalo, tik jūsų fantazijos ir kreidos bei kempinės nuvalyti.

Elektoroninėje parduotuvėje www.lipdukai.eu rasite įvairių dydžių bei spalvų kreida ar markeriu rašomų lipnių plėvelių.


Ko turėtų bijoti pirkėjai, kurie išbando el. prekybą?

Elektroninių parduotuvių skaičiaus didėjimas lemia ir kainų kritimą – ypač po euro įsigaliojimo nemaža dalis el. parduotuvių sumažino savo kainas vartotojams naudinga linkme. Taip, čia kainų perskaičiavimas vyko gana sėkmingai ir be jokių nesusipratimų. Vis dėlto, yra dar žmonių, kurie galvoja, kad pirkti internetu yra rizikinga, o tai patvirtinti galime bet kokiu atveju – jeigu būsimas pirkėjas naudojasi neaiškių prekyviečių paslaugomis, tai aišku, kad jis gali būti apgautas. Daug atvejų nutinka, kad nesąžiningai pardavėjai įsiūlo nekokybiškas prekes, tačiau dėl to yra kalti patys vartotojai – už mažą kainą nereikėtų tikėti aukštos kokybės gaminių, tuo labiau, jeigu yra dairomasi į alternatyvias pirkimo vietas. Ko baimintis reikėtų kiekvienam būsimam pirkėjui, kuris nusprendė išbandyti pirkimą internetu?

  • Jeigu jums reikalinga, tarkime juoda rankinė internetu, tai kur jos ieškosite? Žinoma, sieksite atrasti mažiausias kainas siūlantį pardavėją, o tokių rasti dažniausiai galima skelbimuose bei specialiuose portaluose. Esmė tame, kad jums baimintis reikėtų būtent vietos – skelbimai yra skirti žmonėms, kurie užsiima prekyba, legaliai šia veikla užsiimantys asmenys dažniausiai prekiauja įkurdami el. parduotuves. Būtent neaiškiuose skelbimuose dažniausiai pasitaiko sukčiavimo atvejų, kurių metu pirkėjai praranda pinigus arba gauna prastos kokybės pirkinius.
  • Baimintis turėtumėte to, kad jūs galite gauti klastotes. Taip, Lietuvoje yra nemažai el. parduotuvių, kurios neva užsiima garsiais prekiniais ženklais pažymėtų prekių pardavinėjimu. Pavyzdžiui, daug kur rasite kvepalų pardavėjų, kurie už absurdiškai mažas kainas parduoda kvepalus, kurie pažymėti žinomiausių gamintojų. Esmė tame, kad tai klastotės, nes norint užsiimti tokių kvepalų prekyba, būtina įsigyti leidimą arba frančizę, nes taip elgiasi žymiausi gamintojai. Patys pagalvokite, kas prekiautų tokiais kvepalais, kurie realiai kainuoja 10 kartų brangiau, už daug mažesnę kainą? Faktas, kad jūs perkate klastotes, o ne originalią produkciją. Tad labiausiai turėtumėte bijoti to, kad pamatę mažą kainą už brangų daiktą, ko gero būsite aprūpinti klastotėmis.
  • Bijoti turėtumėte tų pardavėjų, kurie jums nenurodo savo kontaktinių duomenų. Jeigu jums yra nurodoma tik banko sąskaita bei el. paštas, tačiau pardavėjas nenurodo veiklos įregistravimo informacijos, tai ir taip aišku, kad jis prekiauja nelegaliai, tad tokiu atveju galite būti sutrukdyti tyrėjų, kurie galbūt jūs pasikvies apklausai.


Šis tas apie tekstinę Google AdWords reklamą

Tekstinė Google reklama – tai viena paprasčiausių, greičiausių ir realiai veikiančių priemonių, atvedančių tikslinius lankytojus į internetinę svetainę. Lyginant su kitomis tradicinėmis reklamos rūšimis, tekstinė Google AdWords reklama suteikia galimybę pasiekti aukštų rezultatų turint patį mažiausią biudžetą.

Na, tiesiog paskaičiuokite patys: trisdešimties sekundžių trukmės vaizdo reklama, rodoma per televiziją, kainuoja tūkstančius, yra transliuojama labai nedidelei auditorijai ir suteikia tik trumpalaikį efektą. O tokio paties biudžeto užtektų net metams reklamuojantis per Google AdWords. Be to, internetinė reklama sudomins ir į jūsų svetainę atves iš tiesų jūsų skelbimu susidomėjusius lankytojus.

Lietuvos rinkoje tekstinė Google AdWords reklama užima aukštas pozicijas. Lietuviai kasdien daugybę kartų ieško juos dominančios informacijos Google paieškų sistemoje.

Tad kaip gi veikia Google AdWords?

Google skelbimai, susieti su ieškoma informacija, rodomi paieškos puslapiuose. Taip pat skelbimai rodomi Google reklaminio tinklo svetainėse-dalyvėse, taip pat ir AOL, EarthLink, HowStuffWork, Facebook ir pan.

Google AdWords sistemos veikimas prasideda nuo įvestos vartotojo užklausos. Paieškos rezultatų puslapiuose atsiranda reklaminių skelbimų blokai – dešinėje arba paieškos rezultatų viršuje. Pasirinkęs vieną iš reklaminių blokų, lankytojas užeina į tikslinį jūsų svetainės puslapį. Paspaudimo, t.y. click‘o, metu iš jūsų sąskaitos nurašoma nustatyta suma – perėjimo vertė. Click‘o kaina nustatoma aukciono metu. Žinoma, kad pirmoms pozicijoms click‘as kainuoja daugiau.

Kokie žingsniai reikalingi?

Prieš sukuriant kompaniją Google AdWords‘e, pirmiausia atrenkami raktiniai (teminiai) žodžiai, pagal kuriuos potencialūs klientai ateis į jūsų svetainę. Visi raktiniai žodžiai grupuojami į grupes. Kiekvienai grupei sukuriami patrauklūs ir atsakantys į vartotojo užklausą skelbimai.

Toliau atrenkamos reklamos talpinimo vietos. Tai teminės reklaminio Google tinklo svetainės, kuriose atsiras jūsų skelbimai. Nustatoma maksimali suma už click‘ą. Google AdWords automatiškai sumažina sumą iki minimalios reikšmės, kuri leidžia reklamai pasilikti puslapyje ir užimti išsirinktą poziciją.

Google AdWords‘e taip pat galima sukurti skirtingų rūšių targeting‘ą: galima išsirinkti regioną, laiką ir dienas tekstui rodyti, nustatyti tikslinės auditorijos lytį ir amžių. Tuo pačiu be įprastų tekstinių skelbimų, Google galima sumaišyti tekstinius flash banerius, video siužetus ir pan. Perėjimų iš tokių banerių vertė tokia pati kaip ir iš įprastų.

Naudojant skirtingus papildomus Google įrankius galima padidinti skelbimo CTR rodiklį ir konversiją. Pavyzdžiui, naudoti platinimo vietų parinkimo įrankį, naudoti paieškos statistiką tikslingesnių užklausų parinkimui ir daugelį kitų įrankių. O Google Analytics leidžia stebėti vartotojų elgesį tinklapyje ir taip išskirti silpnąsias tinklapio vietas.

Kuo dar naudinga Google AdWords reklama?

Google AdWords reklama gali būti rodoma ne tik įprastų kompiuterių naudotojams, bet ir mobiliųjų įrenginių savininkams, turintiems prieigą prie interneto.

Perėjimų į tinklapį kiekis priklauso nuo skelbimo išdėstymo Google paieškos rezultatuose. Dažniausiai click‘inami skelbimai, esantys prieš paieškos rezultatus, rečiau – paieškos dešinėje arba apačioje esantys skelbimai. Pagal tai ir nustatoma click‘o kaina. Jeigu jūsų statymas žemesnis nei minimalus įėjimas, tai reklama nebus rodoma arba bus rodoma atsitiktinai.

Kompanijos paleidimo pradžioje, click‘o vertė reguliuojama tik aukciono keliu. Pasiekus tam tikrus kokybės rodiklius Google AdWords automatiškai sumažina jums įėjimo kainą. Kokybės rodiklis apima daugelį faktorių. Pirmiausia tai skelbimo click‘abilumas (CTR) ir tikslinio tinklapio kokybė. Todėl labai svarbu sukurti gerus skelbimus, kurie kuo tiksliau atsakytų į vartotojų užklausas.

Kur galima platinti Google AdWords reklamą?

  • Prieš paieškos rezultatus. Tokia reklama duoda aukštą perėjimų rodiklį, nes vartotojas tokią reklamą priima kaip įprastą Google paieškos rezultatą. Tokia tekstinė reklama Google‘e kainuoja brangiausiai. Reklamos bloke negali būti daugiau nei trijų reklamuotojų.
  • Paieškos dešinėje. Priklausomai nuo talpinimo vietos, skelbimo click‘abilumas gali būti skirtingas. Praktika rodo, kad vartotojų dėmesys krypsta į antrą arba trečią tekstinės reklamos skelbimą. Reklamos bloką paprastai sudaro devyni skelbimai.
  • Reklaminiame Google tinkle, kituose paieškos sistemos produktuose ir bloguose. Google turi vieną stambiausių pasaulyje tinklų, apimantį daugiau nei aštuoniasdešimt procentų visų pasaulio vartotojų. Būtent todėl Google AdWords tekstinė reklama sėkmingai pasiekia tikslinę savo auditoriją, ypač europietiškame ir amerikietiškame interneto segmentuose.

Specialistų atliekama Google AdWords reklama

Priklausomai nuo jūsų biudžeto ir išsikeltų tikslų, Google AdWords reklama užsiimantys specialistai suplanuoja ir įvykdo reklaminę jūsų produktų ar paslaugų kampaniją taip, kad tekstinė Google AdWords reklama suteiktų maksimaliai naudingą grąžą.

Pasirinkus reklaminės kampanijos vykdymo įmonę, jūsų tinklapio tekstinę reklamą Google AdWords‘e plėtos sertifikuoti Google specialistai. Tai reiškia, kad:

  • Jūsų tinklapio reklama suteiks maksimalią konversiją. Šiam tikslui pasiekti bus padaryta viskas, pradedant raktinių žodžių parinkimu, skelbimo teksto parengimu ir baigiant nuolatine jūsų kampanijos kontrole ir gerinimu;
  • Jūsų kampanijos biudžetas bus paskirstytas maksimaliai efektyviai. Reklamą vykdančios įmonės specialistai nuolat vykdys pozicijų monitoringą ir skubiai atstatys kritusias pozicijas, koreguos raktinių žodžių sąrašą, atsisakys neefektyvių priemonių ir pan. Taikant visas šias priemones ir su tokiu pat biudžetu kaip ir jūsų konkurentų, jūsų tinklapio reklama pasieks geresnių rezultatų;
  • Bet kuriuo metu galėsite gauti ataskaitą apie išlaidas, skelbimų pozicijas, lankytojų skaičių. Taip pat ir pilną mėnesinę ar savaitinę ataskaitą su minėtais ir kitais reklamos rodikliais;
  • Asmeninis vadybininkas visada bus pasiruošęs atsakyti į bet kurį jūsų klausimą, susijusį su Google AdWords reklama.


SEO paslaugos – kainos ir kokybės santykis

SEO paslaugosNiekam nėra paslaptis, kad mūsų šalies rinkoje yra nepaprastai daug įmonių, teikiančių įvairias paslaugas. Tiesa, ne visos bendrovės sugeba išpildyti klientų keliamus reikalavimus, atsižvelgiant į du esminius rodiklius – kainą ir kokybę. Suprantama, kad klientai, siekdami optimaliausio varianto, ieško geriausio minėtų veiksnių santykio, todėl labai džiugu, kad vis dėlto yra bendrovių, kurių teikiamos paslaugos gali patenkinti visus klientų lūkesčius.

Būtent apie vienas iš tokių paslaugų, kurių įkainiai puikiai atitinka siūlomą kokybę, ir norėtume pakalbėti – šiandienos tema yra SEO paslaugos. Stengsimės išsamiai paaiškinti, kokiais būdais šios paslaugos galėtų būti naudingos jūsų internetiniams projektams, įvardysime klientams aktualiausius niuansus ir šių paslaugų svarbą šiandieninėje interneto rinkoje.

Taigi, kaip jau supratote, SEO paslaugos yra vykdomos virtualioje erdvėje. Tai yra internetinių komunikacijų pagrindo veikimo variklis, leidžiantis internetinėms svetainėms ir elektroninėms parduotuvėms sulaukti daugiau lankytojų, o tuo tarpu – ir galimų potencialių klientų. Be jokios abejonės, SEO sprendimai puikiai tinka ne tik naujiems internetiniams projektams, dar kitaip vadinamiems „startup‘ams“, tačiau ir ilgamečiams rinkos dalyviams. Žinoma, naujiems tinklalapiams šios paslaugos yra ypač svarbios, nes įprastai jie būna nežinomi, todėl pastariesiems yra ganėtinai sunku išlikti rinkoje. Be to, būtina pabrėžti, kad SEO paslaugos yra idealus pasirinkimas tiems, kurie nori ilgalaikio ir akivaizdaus teigiamo rezultato.

Kokiu būdu SEO priemonės yra naudingos internetiniams projektams? Įsivaizduokite, turite laikrodžiais prekiaujančią elektroninę parduotuvę ir norite padidinti jos pardavimus. Jei jūsų elektroninė parduotuvė yra tinkamai paruošta ir puikiai pritaikyta paieškos sistemoms (yra atlikta profesionali vidinė tinklalapio optimizacija), tuomet galima pradėti išorinę tinklalapio optimizaciją. Pastarasis ir pats svarbiausias etapas yra atliekamas pasitelkiant daugybę skirtingų priemonių, kurių pagalba internete kuriamas kokybiškas nuorodų, iš autoritetingų internetinių tinklalapių, tinklas. Bėgant laikui ir internete daugėjant nuorodų bei sklindant informacijai apie jūsų bendrovę, prekės ženklą, parduodamus produktus ir vykdomą veiklą, pagal aktualiausius optimizuojamus raktažodžius kyla jūsų projekto pozicijos paieškos sistemose ir didėja atkeliaujančių lankytojų skaičius.

Ką gi, turbūt daugeliui yra labai smalsu, kiek gi kainuoja SEO paslaugos? Nurodyti vieną konkrečią pinigų sumą yra neįmanoma, kadangi kiekvienas atvejis yra individualus ir savitas. Tai reiškia, kad skiriasi internetinių projektų dydis, jų tikslai ir kokybė. Bet kuriuo atveju, šios paslaugos yra neįtikėtinai svarbios kiekvienam verslui. Tai ilgalaikė investicija, kuri užtikrina, kad verslas sulauks daug naujų klientų ir galės sistemingai didinti savo vardo žinomumą. Galima daryti išvadą, kad renkantis reklamos priemones, SEO paslaugų kainos bei kokybės santykis yra vienas geriausių.


Internetinė parduotuvė – puikus sprendimas jauniesiems verslininkams

Vis daugiau ir daugiau žmonių išdrįsta imtis nuosavo verslo. Tačiau norint įgyvendinti šį tikslą, visų pirma, reikia sugalvoti, ką norima veikti. Kad ir kokie tie norai bebūtų, teks rinktis š šių variantų: gaminti tam tikrą produkciją ir ją parduoti arba teikti kokią nors paslaugą. Read the rest of this entry »


Logotipų kūrimas dizaino konkursų svetainėje

Ieškote, kas teikia logotipų kūrimo paslaugas? Sparčiai populiarėja tinklalapiai, kuriuose rengiami dizaino konkursai. Vienas tokių – svetainė Logokonkursas.lt. Šiame straipsnyje aprašysime, kokiu principu veikia dizaino konkursų tinklalapiai.

1. Norėdami paslaugos, turite užpildyti specialią dizaino užsakymo formą. Pirmasis etapas – pildoma anketa, įrašant visus logotipui keliamus kriterijus, pavyzdžiui, norimus užrašus, simbolius, spalvas ir t. t. Kuo išsamiau užpildysite anketą, tuo dizaineriai geriau supras jūsų keliamus reikalavimus ir pageidavimus bei sukurs įspūdingą paslaugos ar prekės ženklą. Kitas etapas – reikia sumokėti konkurso administravimo mokestį – 10 procentų nuo sumos, kuri bus mokama tam dizaineriui, kurio logotipas labiausiai patiks ir atitiks užsakovo lūkesčius. Po mokėjimo konkursas tampa aktyvus ir jis publikuojamas svetainėje Logokonkursas.lt.

2. Kitas etapas po anketos pildymo ir administravimo mokesčio mokėjimo – tai atsiųstųjų dizainų vertinimas. Beje, tinklalapyje užsiregistravę dizaineriai iki konkurso pabaigos dienos gali atsiųsti
neribotą dizaino pavyzdžių kiekį. Logotipų kūrimas tuo ir ypatingas, kad kuo daugiau variantų gaunama, tuo paprasčiau išsirinkti ar bent jau gauti vertingų idėjų. Antrojo etapo metu konkurso
užsakovas turi galimybę vertinti ir komentuoti dizainerių atsiųstus variantus – juos galima koreguoti, įkelti naujų logotipų variantų ir kt. Užsakovui ir dizaineriams bendradarbiaujant dar iki konkursui pasibaigiant, pasiekiama puikių rezultatų. Dažnai užsakovai logotipą išsirenka dar net neatėjus konkurso pabaigos dienai, nors savo variantus galima siūlyti iki pat konkurso pabaigos termino.

3. Trečiasis etapas – galutinis labiausiai patikusio logotipo pasirinkimas. Kai logotipų kūrimas baigiamas, užsakovas, jei dar neišsirinko, per 3 dienas po konkurso pabaigos turi išsirinkti labiausiai patikusį logotipą ir paskelbti nugalėtoją. Toliau dizaineris ir užsakovas bendrauja tarpusavyje – dizainerio kontaktiniai duomenys užsakovui perduodami el. paštu. Užsakovas kuo greičiau turi susisiekti su dizaineriu ir sutarti dėl mokėjimo būdo. Gavęs pavedimą, logotipo kūrėjas užsakovui nusiunčia darbinius failus. Užsakovui patvirtinus, kad gauta medžiaga yra kokybiška ir atitinka realybę, įvertinant tai, kad abi pusės yra atsiskaičiusios, konkursas skelbiamas įvykusiu ir sėkmingai užbaigtu.