Starterių remontas – automobilių remonto paslauga, kurios populiarumas išauga žiemą

Starterių remontas – automobilių remonto paslauga, kurios populiarumas išauga žiemą
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

autoservisasAtėjus šaltajam metų laikui, vis sunkiau užvesti automobilį. Tad jei anksčiau išbėgdavote į kiemą, sėsdavote į automobilį ir iškart išvažiuodavote, žiemą viskas ne taip paprasta ir greita. Kartais tenka gerokai pavargti, kol automobilis užsiveda, tenka nuo ledo ir sniego išvaduoti langus, luktelėti, kol automobilio sistemos įšyla. Taip pat tam, kad automobilis užsivestų, visa užvedimo sistema turi būti reguliariai prižiūrima ir remontuojama. Vienas esminių jos elementų – taip vadinamasis starteris. O kuo patys galime pasirūpinti iš anksto? Ko reikia, kad automobilis užsivestų be kaprizų?

Pirma, jei automobilis neužsikuria, ne visada reikalingas starterių remontas. Kartais tereikia naudoti techniškai tvarkingas akumuliatorių baterijas. Be to, jas būtina iki maksimumo įkrauti. Starteris turi būti eksploatuojamas taip, kaip tai numatė automobilio gamintojas. Kitaip tariant, jis turi būti sutvirtintas numatytais techninėse charakteristikose elementais, turi būti su gamintojo numatytomis apsaugomis, kad į visą sistemą nepatektų purvo, tepalų, skysčių ir kt. medžiagų.

Beje, starterio įjungimų kiekis yra ribotas, taigi pastebėjus, kad automobilis nesikuria, veiksmo negalima kartoti dešimtis kartų, nes starteris gali sugesti nepataisomai. Jeigu automobilio variklio užkurti nepavyksta, starterį reikėtų įjungti ne daugiau negu 3 kartus per 10 sekundžių. Tarp mėginimų įjungti turėtų būti bent vienos minutės pertrauka, kad starteris galėtų „pailsėti“. Jei girdėjote garsą, kad starteris lyg ir veikia, tačiau jei variklio paleisti nepavyko, tuomet galima konstatuoti variklio gedimą. Galima patikrinti, ar „kaltas“ starteris, ar variklis.

Kartais įvairius sistemos kontaktus pažeidžia korozija, sulūžta jungikliai, pažeidžiami laidai, todėl tai lemia įtampos nuostolius. Visa tai galima pastebėti matuojant įtampos kritimą ant starterio grandinės elementų. Atlikus testą, galima priimti konkretų sprendimą: jei testuojant akumuliatorių įtampa nukrinta žemiau nei 9,6 V, tuomet galima įtarti starterio gedimą ir starterių remontas tampa būtinas. Jei įtampa didesnė negu nurodytas skaitmuo, vadinasi, reikia pagalvoti apie naują akumuliatorių. Tad svarbiausia tinkamai ir laiku identifikuoti problemas: tuomet automobilis be vargo užsives ir kelionės bus sklandžios.



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *