Reklamos stendai – didelis pasiekiamumas

Dažnai kurdami reklamą galvojame, kaip pasirinkti pelningiausią variantą. Kitaip tariant, kaip kuo mažesnėmis išlaidomis reklamai pasiekti daugiausiai galimų klientų. Vieni spausdina reklamines skrajutes ir jas mėto į pašto dėžutes ar dalija gatvėj, kiti leidžia tūkstančius keliolikos sekundžių reklamai televizijoje, dar kiti investuoja į plakatus lauko reklaminiuose stenduose. Visi variantai geri, bet tinkami skirtingiems poreikiams.

Reklaminiai stendai stovi judriose gatvėse, užmiesčio keliuose. Per dieną juos pamato tūkstančiai žmonių, kai kurie juos mato nuolat per savo langus, tad nori nenori reklama už akių užkliūna. Negalima būtų ginčytis, kad tokios reklamos pasiekiamumas mažas, o ir mato ją labai įvairūs žmonės. Pavyzdžiui, jei televizijoje geriausiu laiku reklamuojamas verslo klientams skirtas produktas, tai tik labai nedidelė tikimybė, kad suinteresuotas verslininkas tuo metu žiūrės televizorių, vis daugiau verslių žmonių daugiau laiko leidžia internete, o televizorių atsisako. Tuo tarpu gatve vis dar tenka važiuoti ar eiti, teleportuotis, deja, bent kol kas, nemokame ir artimiausiu metu ko gero neišmoksime. Taigi, lauko reklaminiai stendai tikrai geras pasirinkimas tokioje situacijoje.

Lauko reklama patraukli ir tuo, kad ji gali būti pasiekiama visą parą, jos neįmanoma išvengti kaip televizijoje ar internete (perjungiant kanalą ar naudojant reklamos blokavimo priemones interneto naršyklėje). O jei reklamą sukursite patrauklią, ji klius už akių, ja žmonės dalinsis ir kitose sklaidos priemonėse (fotografuos ir kels nuotraukas į socialinius tinklus, bendraus su draugais apie tai ir pan.) – tai dviguba ar net triguba reklama už labai nedidelę kainą. Tačiau norint pasiekti tokių rezultatų reikės kaip reikiant pasistengti.

Reklamos našumas labai priklauso nuo daug ko, tam įtakos turi ir reklaminio stendo vieta. Ne paslaptis, kad judrios gatvės, arti esantys traukos objektai (prekybos centrai, koncertų salės, muziejai) yra labai svarbi detalė, kuri ne tik didina reklamos matomumą, bet ir pritraukia tam tikrą publiką. Pavyzdžiui, netoli sporto mokyklos ar sporto klubo kur kas daugiau potencialių sporto prekių pirkėjų, o prie biuro pastatų kur kas verčiau reklamuoti interneto ar seo paslaugas. Atkreipkite dėmesį į tai pirkdami reklaminį plotą – tai gali atnešti gerokai daugiau naudos.


SEO paslaugos: išorinė optimizacija

Išorinė optimizacija atliekama tik tuomet, kai jau pilnai sutvarkyta vidinė internetinės svetainės struktūra bei tekstai. Tai reiškia, jog pirmiausia pasirūpinama svetainės turiniu ir tik tuomet bandoma jį reklamuoti. Galima sakyti, kad išorinės optimizacijos SEO paslaugos ir yra tam tikras reklamavimo būdas, kuris ne tik užtikrina didesnį populiarumą, tačiau tuo pačiu palieka ilgalaikį efektą.

SEO paslaugos, kuomet susikoncentruojama ties išorine optimizacija, apima šiuos veiksmus:

  1. Sukuriamos kokybiškos nuorodos atgal į optimizuojamą internetinę svetainę.
  2. Parenkami labiausiai paslaugą arba prekę atitinkantys raktiniai žodžiai.
  3. Analizuojamos konkurentų svetainės. Taip stengiamasi surasti jų silpnąsias ir stipriąsias vietas. Reaguojama į naudingus atradimus.
  4. Publikuojami SEO straipsniai, kurių tikslas – ilgą laiką veikianti reklama.
  5. Kuriamos paskyros socialiniuose tinkluose, kaip Facebook, ar Twitter… Valdoma ir per jas stengiamasi atskleisti kuo didesnį informacijos kiekį  apie jūsų siūlomas paslaugas ar prekes.
  6. Dalyvavimas tiksliniuose forumuose ir lankymasis atitinkamose svetainėse taip stengiantis kuo labiau praplėsti auditoriją ir suteikti jai reikalingų žinių.
  7. Bendradarbiavimas su panašią produkciją teikiančiomis kompanijomis, kurios norėtų keistis informacija ir pasistengti komunikuoti dėl aukštesnių pardavimų.

SEO paslaugos labai aktualus reklamos būdas, kadangi jis leidžia stebėti, kaip viskas veikia. Jei matoma, kad išorinė optimizacija neatneša norimų rezultatų – tokiu atveju stengiamasi surasti kitą kelią galinti padėti pasiekti norimą tikslą. Svarbiausia, kad SEO paslaugos suteikiamos tik aukščiausios klasės specialistų, kurie stebėdami inovacijas stengiasi sukurti sistemą padėsiančią garantuoti, kad optimizuojama svetainė bus pirmame Google rezultatų paieškos 10-tuke.

Siekiant, kad pavyktų gauti aukščiausios klasės paslaugas – labai svarbu pasirinkti puikų savo srities specialistą. Jeigu neturite jokios patirties šioje srityje – gali būti gana sunku nuspręsti, kuris yra geras, kuris ne. Nusistatykite kriterijus, kuriais remiantis, ieškosite specialisto.

Tuo pačiu norėtume akcentuoti, kad SEO paslaugos yra pats geriausias reklamos būdas. Rekomenduojama palyginti su kitomis galimybėmis ir pasirinkti Jums labiausiai tinkantį variantą:

  1. Tai praktiškai nemokamas naujų klientų pritraukimo būdas iš paieškos sistemų (nereikia naudoti brangių reklamos būdų, pvz. Google Adwords ir už jas mokėti papildomus pinigus).
  2. Tai turbūt vienas pigiausių reklamos būdų palyginus su kitais vizualinės reklamos pasirinkimais.
  3. Tai ilgiausią naudą atnešanti rinkodara (galbūt tiksliau net sakyti marketingas).
  4. Aukšta pozicija paieškos sistemoje užtikrina geresnį autoritetą palyginus su kitais panašaus turinio tinklalapiais.

SEO paslaugos – galimybė būti kur kas labiau matomu internete.