Reklamos stendai – didelis pasiekiamumas

Dažnai kurdami reklamą galvojame, kaip pasirinkti pelningiausią variantą. Kitaip tariant, kaip kuo mažesnėmis išlaidomis reklamai pasiekti daugiausiai galimų klientų. Vieni spausdina reklamines skrajutes ir jas mėto į pašto dėžutes ar dalija gatvėj, kiti leidžia tūkstančius keliolikos sekundžių reklamai televizijoje, dar kiti investuoja į plakatus lauko reklaminiuose stenduose. Visi variantai geri, bet tinkami skirtingiems poreikiams.

Reklaminiai stendai stovi judriose gatvėse, užmiesčio keliuose. Per dieną juos pamato tūkstančiai žmonių, kai kurie juos mato nuolat per savo langus, tad nori nenori reklama už akių užkliūna. Negalima būtų ginčytis, kad tokios reklamos pasiekiamumas mažas, o ir mato ją labai įvairūs žmonės. Pavyzdžiui, jei televizijoje geriausiu laiku reklamuojamas verslo klientams skirtas produktas, tai tik labai nedidelė tikimybė, kad suinteresuotas verslininkas tuo metu žiūrės televizorių, vis daugiau verslių žmonių daugiau laiko leidžia internete, o televizorių atsisako. Tuo tarpu gatve vis dar tenka važiuoti ar eiti, teleportuotis, deja, bent kol kas, nemokame ir artimiausiu metu ko gero neišmoksime. Taigi, lauko reklaminiai stendai tikrai geras pasirinkimas tokioje situacijoje.

Lauko reklama patraukli ir tuo, kad ji gali būti pasiekiama visą parą, jos neįmanoma išvengti kaip televizijoje ar internete (perjungiant kanalą ar naudojant reklamos blokavimo priemones interneto naršyklėje). O jei reklamą sukursite patrauklią, ji klius už akių, ja žmonės dalinsis ir kitose sklaidos priemonėse (fotografuos ir kels nuotraukas į socialinius tinklus, bendraus su draugais apie tai ir pan.) – tai dviguba ar net triguba reklama už labai nedidelę kainą. Tačiau norint pasiekti tokių rezultatų reikės kaip reikiant pasistengti.

Reklamos našumas labai priklauso nuo daug ko, tam įtakos turi ir reklaminio stendo vieta. Ne paslaptis, kad judrios gatvės, arti esantys traukos objektai (prekybos centrai, koncertų salės, muziejai) yra labai svarbi detalė, kuri ne tik didina reklamos matomumą, bet ir pritraukia tam tikrą publiką. Pavyzdžiui, netoli sporto mokyklos ar sporto klubo kur kas daugiau potencialių sporto prekių pirkėjų, o prie biuro pastatų kur kas verčiau reklamuoti interneto ar seo paslaugas. Atkreipkite dėmesį į tai pirkdami reklaminį plotą – tai gali atnešti gerokai daugiau naudos.