Be diagnostinės įrangos pinigai metami į balą

Pastarieji keli dešimtmečiai automobilių pramonėje buvo išties sudėtingi, kupini iššūkių ir netikėtų sprendimų. Iškeltas tikslas automobilių variklius padaryti kuo galingesnius, tačiau tuo tarpu ekologinių normų kartelės kėlimas vertė ieškoti mažiausias kuro sąnaudas užtikrinančių ir mažiausiai teršiančių aplinką sprendimų. Į gamybą ir gyvenimą besibraunančios naujausios technologijos neaplenkė ir automobilių pramonės – mechaninius aukšto slėgio kuro siurblius pakeitė tikslesni ir efektyvesni elektronikos valdomi siurbliai ir purkštukai.

Atrodytų pasiekta ko norėta, tačiau į daug darbo įdėjusių variklių kūrėjų daržą netruko pradėti kristi akmenys ir meteoritai. Automobiliai tokios priemonės, kurios naudojamos kart nuo karto genda(o jei naudojamas neaiškus iš pasienio parvežtas kuras, tuomet dar dažniau) ir to neišvengsi. Tačiau pagal naujausias technologijas sukurtų variklių sistemų nesuprato ir nemokėjo sutvarkyti jokie autoservisai. Žinoma, „iš klausos“ galima buvo spėti, jog reikia pakeisti purkštukus, tačiau jų kaina nėra pigi, o ir jų keisti paprastai reikia ne vieną. Specialistai skaičiuoja, jog profesionali automobilių diagnostinė įranga kartu su patyrusiu autoserviso darbuotoju leidžia tiksliau nustatyti gedimą, išvengti spėjimų „o gal reiktų pakeisti šitą, o gal aną detalę“ ir taip sutaupyti tiek laiko, tiek pinigų. Laimei autodiagnostikos poreikį supranta tiek autoservisai, tiek vairuotojai, o tai yra didelis postūmis autodiagnostikos srityje.

Nors variklio diagnostika laikoma klasikine autodiagnostika, tačiau čia paminėta taisyklė apie sutaupomus pinigus galioja absoliučiai visoms automobilio dalims. Net automobilio langų plovimo skysčio bakelio patikrinimas ir pripildymas leidžia išvengti prasto matomumo ir dėl to kylančių avarijų. Lygiai taip pat kompiuterinė diagnostika atliekama profilaktiškai leidžia išvengti didesnių ir rimtesnių gedimų.

Jei manote, jog šiuo metu sukurti varikliai ir juos puikiai perprantanti diagnostinė įranga automobiliams yra geriausia kas galėjo būti sukurta, klystate. Šis procesas vis dar tobulinamas, automobilių pramonėje vis dar esama naujovių, tad iš paskos ir autodiagnostinė įranga yra tobulinama. Todėl tik labiausiai į tai investuojantys, naujovėmis besidomintys autoservisai, dirbantys su naujausia diagnostine įranga gali nustatyti net rečiausius gedimus ir juos ištaisyti.