KAIP VYKSTA ĮMONĖS UAB PIRKIMAS-PARDAVIMAS?

5.00 avg. rating (98% score) - 1 vote

Uždarosios akcinės bendrovės (UAB) pardavimas ar pirkimas tikrai yra labai rimtas poelgis bylojantis apie laukiančius pasikeitimus. Sprendimas parduoti savo verslą yra tiek pat rimtas reikalas, kaip ir sumanymas jį nusipirkti. Prieš imantis šių veiksmų, būtina atsakyti į keletą esminių klausimų – ar tikrai reikia ryžtis verslo pardavimui, kaip tinkamai jį paruošti pirkimo-pardavimo sandoriui, kaip tiksliai nustatyti jo vertę.

Kokie pirkėjo laukia privalumai įsigyjant jau įregistruotą UAB?

Lietuvoje veikia internetinės bendrovės, kurios suinteresuotiems asmenims parduoda visiškai naujas, dar veiklos nevykdžiusias UAB. Perkantysis įsigyja visiškai naują įmonę su visais reikiamais įrodymais, jog perkama įmonė tikrai neturi jokių skolų, kokių nors tiesioginių ar netiesioginių įsipareigojimų. Naujasis UAB savininkas nemokamai gauna įmonės antspaudą, banko sąskaitą, registracijos adresą bei steigimo dokumentus ir registrų centro.

Kokia tvarka vyksta UAB pirkimo-pardavimo procedūra?

Įmonės pardavimo metu klientas įprastai sumoka pusę arba visą sumą, numatytą išankstinėje sąskaitoje už bendrovės pardavimą, tuomet sandėrį tvarkanti įmonė ima ruošti reikiamus dokumentus ir atlikti visus kitus su pirkimo-pardavimo procesu susietus darbus. Kai jie būna baigti, tuomet pasirašomi įmonės pirkimo-pardavimo dokumentai, o visi reikiami duomenys registruojami Registrų centre. O pradinio užstato, kurį reikia sumokėti, dydis priklauso nuo sąskaitos už buhalterinės apskaitos paslaugas dydžio. Užstatas yra imamas kaip įsipareigojimų garantas. Jis būna grąžinamas po sutarties nutraukimo, todėl negali būti laikomas avansiniu mokėjimu.

Ar parduodamos UAB kartais gali turėti skolų ar kokių nors įsipareigojimų?Bendrovių pardavimu užsiimančios internetinės įmonės parduoda tik tokias bendroves, kurios yra be skolų ir neturi jokių įsipareigojimų. Jos suteikia garantijas, kad parduodamoji įmonė neturi jokių įsiskolinimų ar įsipareigojimų, o pati buhalterinė apskaita yra tvarkingai vedama. Kitaip tariant, internete parduodamos UAB tikrai yra paruoštos darbui, nepriklausomai nuo to ar tai naujos, ar jau ilgą laiką veikusios įmonės. Pinigai, kurie yra parduodamos įmonės kasoje, pirkėjui perduodami dokumentų priėmimo- perdavimo aktu. Jeigu jums kilo noras nusipirkti arba parduoti jūsų valdomą UAB, pagalbos galite kreiptis į internetinės įmonės svetainę, kurios adresas: https://www.eureka.lt/.