Reklamos agentūra: patarimai, norintiems išsirinkti geriausią reklamos partnerį

reklamos

Pastebėjus, jog net technologiškai naujausi gaminiai ar inovatyvios veiklos strategijos, aukšta darbuotojų kvalifikacija bei platus prekių/paslaugų asortimentas nepadeda didinti pardavimo apimčių, reikėtų atsakyti į klausimą, ar jūsų verslas visuomenėje pakankamai žinomas? Galbūt neseniai pradėjote verslą srityje, kurioje panašaus profilio konkurentų netrūksta? O gal priešingai – dirbate jau daug metų ir tikitės, jog klientai pas jus atkeliaus nostalgijos ar pažįstamų rekomendacijų vedini? Nesunku pastebėti, jog tiek vienu, tiek kitu atveju reikalinga reklamos agentura – įstaiga, teikianti įvairaus pobūdžio (kai kuriais atvejais – siauros specifikos) reklamos paslaugas.

Šiuo metu, kai rinkoje įsitvirtinti bando ne tik vietinės, bet ir tarptautinio masto kompanijos, sėdėjimas ir nieko neveikimas, o tiksliau – savęs guodimas ir teisinimas, jog klientų perkamoji galia sumažėjo dėl emigracijos, krizės, euro įvedimo bei daugelio kitų veiksnių (išskyrus paties paslaugos teikėjo ar prekių pardavėjo kaltės) reiškia ne ką kitą, kaip verslo žlugimą. Nevilioja tokia perspektyva? Tuomet ieškokite sprendimų iš susidariusios netenkinančios padėties. Profesionali reklamos agentūra, gebanti identifikuoti jūsų pirkėjų tikslinės grupės poreikius, įvertinti konkurentų atliekamus veiksmus reklamos srityje, sukurti individualiai tinkamiausias reklamos strategijas bei jas įgyvendinti, yra būtent tai, ko reikia jums ir kiekvienai įmonei, siekiančiai pritraukti didesnius klientų srautus.

Užsakovui labai svarbu išsirinkti tinkamą partnerį reklamos kūrimui bei įgyvendinimui. Tai – atsakingas sprendimas, kadangi ir reklamos srityje naujos agentūros auga „kaip ant mielių”. Atsakymai į pateiktus klausimus gali padėti padėti apsispręsti.

  • Ar reklamos agentūra jau yra dirbusi su identiškos verslo krypties bendrove?

Nors, kalbant apie reklamą, kiekvienas atvejis reikalauja rinkos analizės bei individualių sprendimų, faktas, jog reklamos agentūra, kuri jau yra turėjusi identiškos veiklos srityje besispecializuojantį klientą, leidžia tikėtis dar efektyvesnių rezultatų: geriau suvokiami klientų poreikiai, galima remtis turėta patirtimi ir tuo pasinaudoti sprendžiant, kurias strategijas naudoti, o ko geriau atsisakyti. Jei yra galimybė (dažniausiai tai atsiremia į turimą biudžetą), visada geriau pasitikėti profesionalais, o ne rizikuoti ir būti bandomuoju triušiu.

  • Kokie jos atlikti darbai bei turėti klientai?

Paprašykite atliktų darbų pavyzdžių. Visi specialistai turi savotišką braižą, kuris gali būti nepriimtinas jums asmeniškai ar tiesiog nebūti tinkamas jūsų prekei/paslaugai.

  • Ar jums asmeniškai priimtini visi reklamos agentūros, su kuria ketinate bendradarbiauti, komandos nariai?

Idealiausia, kai kliento darbas reklamos srityje neapsiriboja sutarties pasirašymu bei pinigų pervedimu – reikia kuo aktyviau įsilieti į procesą. Jei ketinate ketinate laikytis tokios rekomenduojamos praktikos, artimiau susipažinkite su komandos nariais ir įsitikinkite, ar visi, kaip asmenybės ir specialistai, jums priimtini?

 

  • Kokio masto yra reklamos agetūra bei jos nustatyti įkainiai?

Agentūros dydis bei populiarumas tiesiogiai įtakoja ir kainas, tad, natūralu, jog daugeliu atveju finansinės galimybės tampa viena pagrindinių sprendimą įtakojusia priežastimi.


Atvirukas – puiki dovana

AtvirukaiAtvirukai retai kada laikomi dovana, tik dalimi jos, tačiau kartais atviruko vertė iš tiesų yra didesnė nei materialaus dovanojamo daikto. Ypač kai dovanoja brangus asmuo ir išdrįsta užrašyti savo mintis, sveikinimą ranka.

Įmonių dovanojami atvirukai taip pat turi šiokią tokią reikšmę. Visų pirma, tai suartina su klientu, parodo jam, kad jis Jums yra svarbus, o tai skatina išlikti lojaliu klientu. Atvirukai taip pat dovanojami verslo partneriams įvairių progų metu, pavyzdžiui, didžiųjų švenčių proga ar žinant partneriams svarbią datą (įmonės jubiliejus ir pan.) Tai taip pat parodo šiltumą, norą bendradarbiauti, primena apie Jus.

Nors atvirukai dovanojami jau ne vienerius metus, tai nėra labai nuvalkiota dovanų idėja, o ir vertinama ji labai įvairiai. Vienos įmonės ir privatūs asmenys priima tai kaip puikų gestą iš Jūsų, kitos mano, kad tai bereikalingas reklaminis šlamštas. Deja, nuspėti gali būti sunku, tačiau jau geriau išsiųsti keliais atvirukais daugiau, nei neišsiųsti visai, kaip bebūtų, tokia reklama duoda realios naudos daugumai.

Jei norite labiau nustebinti savo partnerius ir svarbiausiuosius klientus – pasirūpinkite suvenyrais, brangesnėmis dovanomis, kurios turėtų didesnę išliekamąją vertę jos gavėjui. Tereikia nedidelės atributikos, kuri galėtų būti užklijuota ar graviruota ir Jūs jau tampate matomi, nuolat primenate apie save, skatinate su Jumis susisiekti. Taigi, jei visiems partneriams ir klientams siunčiate atvirutes, tai patiems svarbiausiems paruoškite kiek vertingesnes dovanas.

PyragasĮdomu, kad vis daugiau įmonių ieško įdomesnių dovanų ir tarp jų atsiranda ne tik standartinės verslo dovanos, kurias galima užsakyti daugelyje reklamine produkcija užsiimančių parduotuvių / įmonių, bet ieško unikalių sprendimų, pavyzdžiui, užsako specialius, išskirtinių formų tortus ar pyragus. Kiek netradicinis tortas ar pyragas – puikus sprendimas, tačiau jis tinka ne visuomet. Pavyzdžiui, jei užsiimate metalo pramone, Jūsų klientams ir partneriams geriausia dovanoti metalo gaminius, medalius, metalines skulptūras ar kalvystės produktus – tai kur kas artimesnė sritis, tad ir efektas dovanos bus kur kas didesnis.

Norite nustebinti darbuotojus? Surenkite jiems šventę, sukvieskite juos su šeimomis, išvykite į gamtą ar sodybą, pasirūpinkite įvairiomis pramogomis – tai kur kas labiau didins darbuotojų lojalumą nei atvirukai ar kitos smulkmenos ir gali suteikti kitos naudos – suartins darbuotojus, leis jiems pabendrauti neformalioje aplinkoje. Specialistai teigia, kad pyragas, užkandžiai, kava ir laisvas laikas gamtoje padeda padidinti kompanijų produktyvumą net iki kelių procentų, o investicija tikrai nėra labai didelė.


Teisininko konsultacija Vilniuje

Teisininko konsultacija Vilniuje. Kur jos ieškoti?

Nuolat besikeičiantis ir aktyvus verslo rinkos pasaulis kiekvieną dieną pateikia naujovių, tad balansuojantys ant finansinės, įstatyminės ir teisinės bangos keteros, turi sukaupti vis daugiau ir daugiau informacijos ne tik iš savo verslo srities, bet ir apskritai, iš visos verslo rinkos. Teisės vandenynas, savo gilumo ir platumo dėka, semia ir skandina visus, nespėjančius koja kojon žengti su naujovėmis ir paskutinės minutės informacija. Geras teisininkas nebijo iššūkių ir drąsiai iriasi per plačius žinių vandenis, nuolat stebėdamas aplinką ir gerdamas naujoves, lyg ištroškęs bėgikas po rimtos treniruotės.

Tad ar kiekvienam verslininkui reikia sekti teisės srities naujoves ir kimšti į galvą informaciją, jei ja tenka pasinaudoti kartą  ar keletą per pusmetį. Gal paprasčiausiai gali padėti gero teisininko konsultacija Vilniuje? Kodėl Vilniuje? Todėl, kad kokybišką teisininko konsultaciją Vilniuje gausite žymiai paprasčiau ir greičiau, nei bet kuriame kitam Lietuvos mieste. Kodėl? Todėl, kad sostinėje yra įsikūrusi plačiausia ir perspektyviausia teisininkų bendruomenė, konsultuojanti pačiais įvairiausiais klausimais. Kuo prastesni, tarkim, Anykščiai? Mažame mieste, rasite viso labo ant vienos rankos pirštų suskaičiuojamas teisininkų kontoras. Kiekviena jų konsultuoja nuo A iki Z. Pasirinkę teisininko konsultaciją Vilniuje, galėsite ne tik išsinagrinėti kurios srities klausimus konkreti kontora sprendžia geriausiai, bet ir kokią sritį išmano.

Teisininko konsultacija Vilniuje pačiais įvairiausiais teisės klausimais padės kiekvienu atveju, kai susidursite su aukštomis bangomis, kurias, šiandieniniame informacijos pasaulyje patiems įveikti gali būti labai labai sudėtinga. Juk ne kiekvienas verslininkas yra taip plačiai mąstantis, kad kiekvienoje srityje būtų sukaupęs didelį bagažą paskutinės ir aktualios informacijos. Kreipdamiesi į savo srities specialistą, sutaupysite savo brangų laiką.


Verslas internete, kuriame sukasi didžiausi pinigai

verslo-raktas

Ar įmanoma iš tinklalapio uždirbti tiek, kad galėtum be galvos sukimo pusryčiauti žvelgiant į Eifelio bokštą, vakarieniauti Las Vegase, atostogauti Naujojoje Zelandijoje ir apsipirkinėti Milane? Įmanoma, jei tavo tinklalapis ir visas verslo varikliukas sukasi vienoje iš trijų pelningiausių verslo sričių.

Farmacija, medicina ir kosmetika.

Visi nori būti sveiki, gražūs ir ilgai gyventi. O sveikatos ir grožio eliksyrų ieškoma vaistinėse, kosmetikos parduotuvėse. Vis dar jaučiamas begemoto, kuris bijojo skiepų efektas – gydytojų privengiama, tuo tarpu sveikatintis bandoma vartojant papildus, lieknėjimui pasirenkamos įvairios piliulės, o jei tikėti reklama, esama daugybės kremų, kurie per kelias dienas gali panaikinti visas raukšles net geriau nei fotošopas. Esama daug istorijų, kuomet taip besirenkant vitaminus, papildus ir kitas priemonės žmonės sustiprėja, pasveiksta, atsikrato įvairių problemų, esama ir nesibaigiančių eliksyro ieškojimo istorijų. Nepaisant visko, kol žmonės ieško, perka, kol yra paklausa, tol ir sėkmingai gyvuoja bei kuriasi pasiūla. Įžengti į medicinos verslo džiungles sudėtinga, tačiau visiems be išimtiems kada nors prireikia tokio pobūdžio produktų, tad neišsenkanti paklausa suteikia vilties ir naujiems verslininkams.

Azartiniai lošimai.

Las Vegasas internete – visa azartinių lošimų imperija, su kuria kadaise asocijavosi šis didingas miestas plačiai pasklido virtualioje erdvėje. Nuvykti į kazino nebėra gyvenimo kelionė – nereikia pirkti skrydžio bilieto, ruoštis, nuomotis prabangų kostiumą ar iki blizgesio valytis batus. Tereikia tik suspausti keletą klaviatūros mygtukų ir visas kazino pasaulis atsiveria. Kaip ir medicinos prekių atvejų, visi 7 milijardai šios žemės gyventojų yra potencialūs klientai, pasiryžę palikti dalį savo atlyginimo. Rinka pasiskirsčiusi pagal įvairius kriterijus – vieni ieško lokalaus kazino, kiti lankosi tarptautinių kazino puslapiuose, vieni vertina ruletę, kiti pokerį. Pažvelgus į vieną populiaresnių internetinių kazino Casino.com, galima tik įsivaizduoti kiek tūkstančių ar milijonų lankytojų portalas sulaukia kasdien. 10 metų rinkoje, priklauso didžiausiai Mansion azartinių lošimų kompanijų grupei, turi nepriekaištingą klientų aptarnavimo skyrių ir kone didžiausias premijas už lošėjų depozitus. Sukurta imperija sukasi visu pajėgumu ir tikrai neša nemažą pelną. Ir daugelis norėtų atsiriekti šio pelningo pyrago gabalėlį.

Paskolos.

Šiuolaikiniame pasaulyje ant rankos pirštų galima suskaičiuoti žmones, kurie nė karto nėra paėmę paskolos. Žinoma, vaikai nesiskaito, tačiau visi pilnamečiai dėl vienokių ar kitokių priežasčių skolinasi iš bankų, kredito unijų, perka išsimokėtinai, naudojasi kreditais. Tai įprastai. Taupyti visą gyvenimą namui, kad galėtum jį nusipirkti tik prieš mirtį – tokia perspektyva niekeno nedžiugina. Todėl namas perkamas vos tik sukūrus šeimą, o mokestis už jį mokamas kone visą gyvenimą. Taigi, vėl 7 milijardai potencialių klientų. Taip, atsivėrus internetui, viso pasaulio klientai gali būti tavo klientai. Amžinas ciklas, amžinas poreikis vis didesnėms paskoloms lemia šios verslo srities populiarumą ir pelningumą.