Reklamos agentūra: patarimai, norintiems išsirinkti geriausią reklamos partnerį

reklamos

Pastebėjus, jog net technologiškai naujausi gaminiai ar inovatyvios veiklos strategijos, aukšta darbuotojų kvalifikacija bei platus prekių/paslaugų asortimentas nepadeda didinti pardavimo apimčių, reikėtų atsakyti į klausimą, ar jūsų verslas visuomenėje pakankamai žinomas? Galbūt neseniai pradėjote verslą srityje, kurioje panašaus profilio konkurentų netrūksta? O gal priešingai – dirbate jau daug metų ir tikitės, jog klientai pas jus atkeliaus nostalgijos ar pažįstamų rekomendacijų vedini? Nesunku pastebėti, jog tiek vienu, tiek kitu atveju reikalinga reklamos agentura – įstaiga, teikianti įvairaus pobūdžio (kai kuriais atvejais – siauros specifikos) reklamos paslaugas.

Šiuo metu, kai rinkoje įsitvirtinti bando ne tik vietinės, bet ir tarptautinio masto kompanijos, sėdėjimas ir nieko neveikimas, o tiksliau – savęs guodimas ir teisinimas, jog klientų perkamoji galia sumažėjo dėl emigracijos, krizės, euro įvedimo bei daugelio kitų veiksnių (išskyrus paties paslaugos teikėjo ar prekių pardavėjo kaltės) reiškia ne ką kitą, kaip verslo žlugimą. Nevilioja tokia perspektyva? Tuomet ieškokite sprendimų iš susidariusios netenkinančios padėties. Profesionali reklamos agentūra, gebanti identifikuoti jūsų pirkėjų tikslinės grupės poreikius, įvertinti konkurentų atliekamus veiksmus reklamos srityje, sukurti individualiai tinkamiausias reklamos strategijas bei jas įgyvendinti, yra būtent tai, ko reikia jums ir kiekvienai įmonei, siekiančiai pritraukti didesnius klientų srautus.

Užsakovui labai svarbu išsirinkti tinkamą partnerį reklamos kūrimui bei įgyvendinimui. Tai – atsakingas sprendimas, kadangi ir reklamos srityje naujos agentūros auga „kaip ant mielių”. Atsakymai į pateiktus klausimus gali padėti padėti apsispręsti.

  • Ar reklamos agentūra jau yra dirbusi su identiškos verslo krypties bendrove?

Nors, kalbant apie reklamą, kiekvienas atvejis reikalauja rinkos analizės bei individualių sprendimų, faktas, jog reklamos agentūra, kuri jau yra turėjusi identiškos veiklos srityje besispecializuojantį klientą, leidžia tikėtis dar efektyvesnių rezultatų: geriau suvokiami klientų poreikiai, galima remtis turėta patirtimi ir tuo pasinaudoti sprendžiant, kurias strategijas naudoti, o ko geriau atsisakyti. Jei yra galimybė (dažniausiai tai atsiremia į turimą biudžetą), visada geriau pasitikėti profesionalais, o ne rizikuoti ir būti bandomuoju triušiu.

  • Kokie jos atlikti darbai bei turėti klientai?

Paprašykite atliktų darbų pavyzdžių. Visi specialistai turi savotišką braižą, kuris gali būti nepriimtinas jums asmeniškai ar tiesiog nebūti tinkamas jūsų prekei/paslaugai.

  • Ar jums asmeniškai priimtini visi reklamos agentūros, su kuria ketinate bendradarbiauti, komandos nariai?

Idealiausia, kai kliento darbas reklamos srityje neapsiriboja sutarties pasirašymu bei pinigų pervedimu – reikia kuo aktyviau įsilieti į procesą. Jei ketinate ketinate laikytis tokios rekomenduojamos praktikos, artimiau susipažinkite su komandos nariais ir įsitikinkite, ar visi, kaip asmenybės ir specialistai, jums priimtini?

 

  • Kokio masto yra reklamos agetūra bei jos nustatyti įkainiai?

Agentūros dydis bei populiarumas tiesiogiai įtakoja ir kainas, tad, natūralu, jog daugeliu atveju finansinės galimybės tampa viena pagrindinių sprendimą įtakojusia priežastimi.


Reklamos stendai – didelis pasiekiamumas

Dažnai kurdami reklamą galvojame, kaip pasirinkti pelningiausią variantą. Kitaip tariant, kaip kuo mažesnėmis išlaidomis reklamai pasiekti daugiausiai galimų klientų. Vieni spausdina reklamines skrajutes ir jas mėto į pašto dėžutes ar dalija gatvėj, kiti leidžia tūkstančius keliolikos sekundžių reklamai televizijoje, dar kiti investuoja į plakatus lauko reklaminiuose stenduose. Visi variantai geri, bet tinkami skirtingiems poreikiams.

Reklaminiai stendai stovi judriose gatvėse, užmiesčio keliuose. Per dieną juos pamato tūkstančiai žmonių, kai kurie juos mato nuolat per savo langus, tad nori nenori reklama už akių užkliūna. Negalima būtų ginčytis, kad tokios reklamos pasiekiamumas mažas, o ir mato ją labai įvairūs žmonės. Pavyzdžiui, jei televizijoje geriausiu laiku reklamuojamas verslo klientams skirtas produktas, tai tik labai nedidelė tikimybė, kad suinteresuotas verslininkas tuo metu žiūrės televizorių, vis daugiau verslių žmonių daugiau laiko leidžia internete, o televizorių atsisako. Tuo tarpu gatve vis dar tenka važiuoti ar eiti, teleportuotis, deja, bent kol kas, nemokame ir artimiausiu metu ko gero neišmoksime. Taigi, lauko reklaminiai stendai tikrai geras pasirinkimas tokioje situacijoje.

Lauko reklama patraukli ir tuo, kad ji gali būti pasiekiama visą parą, jos neįmanoma išvengti kaip televizijoje ar internete (perjungiant kanalą ar naudojant reklamos blokavimo priemones interneto naršyklėje). O jei reklamą sukursite patrauklią, ji klius už akių, ja žmonės dalinsis ir kitose sklaidos priemonėse (fotografuos ir kels nuotraukas į socialinius tinklus, bendraus su draugais apie tai ir pan.) – tai dviguba ar net triguba reklama už labai nedidelę kainą. Tačiau norint pasiekti tokių rezultatų reikės kaip reikiant pasistengti.

Reklamos našumas labai priklauso nuo daug ko, tam įtakos turi ir reklaminio stendo vieta. Ne paslaptis, kad judrios gatvės, arti esantys traukos objektai (prekybos centrai, koncertų salės, muziejai) yra labai svarbi detalė, kuri ne tik didina reklamos matomumą, bet ir pritraukia tam tikrą publiką. Pavyzdžiui, netoli sporto mokyklos ar sporto klubo kur kas daugiau potencialių sporto prekių pirkėjų, o prie biuro pastatų kur kas verčiau reklamuoti interneto ar seo paslaugas. Atkreipkite dėmesį į tai pirkdami reklaminį plotą – tai gali atnešti gerokai daugiau naudos.


SEO paslaugos: išorinė optimizacija

Išorinė optimizacija atliekama tik tuomet, kai jau pilnai sutvarkyta vidinė internetinės svetainės struktūra bei tekstai. Tai reiškia, jog pirmiausia pasirūpinama svetainės turiniu ir tik tuomet bandoma jį reklamuoti. Galima sakyti, kad išorinės optimizacijos SEO paslaugos ir yra tam tikras reklamavimo būdas, kuris ne tik užtikrina didesnį populiarumą, tačiau tuo pačiu palieka ilgalaikį efektą.

SEO paslaugos, kuomet susikoncentruojama ties išorine optimizacija, apima šiuos veiksmus:

  1. Sukuriamos kokybiškos nuorodos atgal į optimizuojamą internetinę svetainę.
  2. Parenkami labiausiai paslaugą arba prekę atitinkantys raktiniai žodžiai.
  3. Analizuojamos konkurentų svetainės. Taip stengiamasi surasti jų silpnąsias ir stipriąsias vietas. Reaguojama į naudingus atradimus.
  4. Publikuojami SEO straipsniai, kurių tikslas – ilgą laiką veikianti reklama.
  5. Kuriamos paskyros socialiniuose tinkluose, kaip Facebook, ar Twitter… Valdoma ir per jas stengiamasi atskleisti kuo didesnį informacijos kiekį  apie jūsų siūlomas paslaugas ar prekes.
  6. Dalyvavimas tiksliniuose forumuose ir lankymasis atitinkamose svetainėse taip stengiantis kuo labiau praplėsti auditoriją ir suteikti jai reikalingų žinių.
  7. Bendradarbiavimas su panašią produkciją teikiančiomis kompanijomis, kurios norėtų keistis informacija ir pasistengti komunikuoti dėl aukštesnių pardavimų.

SEO paslaugos labai aktualus reklamos būdas, kadangi jis leidžia stebėti, kaip viskas veikia. Jei matoma, kad išorinė optimizacija neatneša norimų rezultatų – tokiu atveju stengiamasi surasti kitą kelią galinti padėti pasiekti norimą tikslą. Svarbiausia, kad SEO paslaugos suteikiamos tik aukščiausios klasės specialistų, kurie stebėdami inovacijas stengiasi sukurti sistemą padėsiančią garantuoti, kad optimizuojama svetainė bus pirmame Google rezultatų paieškos 10-tuke.

Siekiant, kad pavyktų gauti aukščiausios klasės paslaugas – labai svarbu pasirinkti puikų savo srities specialistą. Jeigu neturite jokios patirties šioje srityje – gali būti gana sunku nuspręsti, kuris yra geras, kuris ne. Nusistatykite kriterijus, kuriais remiantis, ieškosite specialisto.

Tuo pačiu norėtume akcentuoti, kad SEO paslaugos yra pats geriausias reklamos būdas. Rekomenduojama palyginti su kitomis galimybėmis ir pasirinkti Jums labiausiai tinkantį variantą:

  1. Tai praktiškai nemokamas naujų klientų pritraukimo būdas iš paieškos sistemų (nereikia naudoti brangių reklamos būdų, pvz. Google Adwords ir už jas mokėti papildomus pinigus).
  2. Tai turbūt vienas pigiausių reklamos būdų palyginus su kitais vizualinės reklamos pasirinkimais.
  3. Tai ilgiausią naudą atnešanti rinkodara (galbūt tiksliau net sakyti marketingas).
  4. Aukšta pozicija paieškos sistemoje užtikrina geresnį autoritetą palyginus su kitais panašaus turinio tinklalapiais.

SEO paslaugos – galimybė būti kur kas labiau matomu internete.


Švenčių organizavimas

Kiekvieną darbo dieną mes einame į darbą. Vieni eina gydyti, kiti eina parduoti, dar kiti konsultuoti, mokyti, programuoti, šluoti, virti, fotografuoti, filmuoti, dainuoti, administruoti. Po kiekvienos darbo savaitės ateina visų laukiamas savaitgalis. Savaitgaliais mes nusidirbame namų apyvokos darbus, susitvarkome kambarius, aplankome draugus, gimines, nuveikiame kažką naudingo, smagaus. Tačiau dažnai būtent savaitgalius pasirenkame šventės dienai. Švenčių organizavimas dažnas dalykas savaitgaliais ir visai nekeista kodėl. Norint surengti smagią ir įsimintiną, pavykusią šventę reikia paskirti tam nemažai laiko, pastangų. Reikia sukviesti svečius, surasti atitinkamus paslaugų teikėjus, surasti šventei tinkamas ir laisvas konkrečiai dienai patalpas. Visa tai galima rasti vienoje vietoje – visos šventės bus rengiamos paprasčiau, jei naudositės visossventes.lt internetiniu portalu!

Šioje internetinėje vietoje galite rasti bet kokį, šventei reikiamą paslaugų teikėją, išsirinkti patalpas ir kitus susijusius dalykus. Portale yra įdiegta patogi paieškos sistema, kuria pasinaudojus rasite paslaugas teikiančius objektus atrinktus pagal vietą, teikiamų paslaugų kainą ir kitus kriterijus.

Portale tai pat yra ir kitų funkcionalumų. Vienas iš tokių – tai renginių kalendorius. Čia rasite įvariose Lietuvos vietose vykstančius renginius, informaciją apie juos – kur vyksta, kada vyksta, kiek kainuoja ar nieko nekainuoja. Informaciją galite filtruoti pagal data, pavyzdžiui, pamatyti visus vykstančius renginius tik rugpjūčio penkioliktą dieną. Portale yra ir kitų įdomių ir naudingų funkcijų. Plačiau apie jas pačiame visossventes.lt portale.

Jei esate paslaugų teikėjas, tai Jums pasisekė, kadangi savo teikiamas paslaugas plačiai lankytojų auditorijai galėsite reklamuoti visiškai nemokamai. Jums viso labo reikia tik užpildyti paslaugų teikėjo anketą, kurios nuorodą rasite portalo kairėje viršutinėje pusėje. Suvedus informaciją apie savo teikiamas paslaugas, rekvizitus, kainas Jūsų anketą peržiūrės ir patvirtins portalo administracija, nuo to laiko prasidės Jūsų reklamavimasis portale.

Jei žinote, kur koks ir kada vyskta renginys, o dar geriau žinote ir konkrečias detales(kokia kaina, kas koncertuoja, atlieka pasirodymą), tai nedelskite ir praneškite visiems atsiųsdami renginio anketą, kurios nuorodą rasite visai šalia prie paslaugų teikėjo anketos nuorodos. Taip Jūs prisidėsite prie renginio populiarinimo, o tai reiškia, kad pati šventė, renginys bus geresnis tiek Jums, tiek ir visiems kitiems susirinkusiems.

Tad jei ieškote, kaip ir kur surengti šventę – nedvejokite ir apsilankykite visossventes.lt portale. Jei esate paslaugų teikėjas ir jus domina nemokama reklama – nepraleiskite progos ir užpildykite trumpą prisistatomąją anketą. Juk nereikia mokėti už tai, kas nemokama! Jei ieškote veiklos, norite savo laisvalaikį praleisti turiningai – informacijos apie įvairiausius renginius ieškokite „Renginių kalendoriuje”. Iki susitikimo visossventes.lt portale!