3 blogi įpročiai, kurie neleidžia tau sulieknėti

Nori sulieknėti iki vasaros, iki draugės (ar savo) vestuvių ar iki gimtadienio, tai pradėti reikia ne nuo pirmadienio, o nuo dabar pat! Yra nemažai būdų kaip sulieknėti, tačiau blogiausia, jog visus rezultatus nustelbia tam tikri blogi įpročiai, kurie numestus kilogramus „prilipdo“ atgal. Kokie tie įpročiai?

los.lt-8

Kaloringa kava pakeliui į darbą

Šiuo metu madinga su kolegomis pirmą kartą pasisveikinti kavinėje ar degalinėje. Ten įsigyjamas pirmas puodelis kavos, kuris išgeriamas pakeliui į darbą. Ši skubančių žmonių mada ne tik pakėlė kavos pardavimus, paskatino bendrauti kavomanus, tačiau ir nepastebimai pridėjo papildomų kilogramų. Neseniai atlikti tyrimai parodė, jog populiariausiose kavos gali būti net po 9 šaukštelius cukraus. Ar įsivaizduojate, jog jūs savarankiškai, niekeno neverčiami susipiltumėte 9 šaukštelius cukraus į puodelį? Tačiau cukrus pasislėpęs po įvairiais skoniais, tose kavinėse neatrodo toks saldus. Visgi jis daro savo juodą darbą – didina suvartojamų kalorijų kiekį.

Ką daryti? Tikrai nereikia atsisakyti kavos, tiesiog pereikite nuo skoninių kavų su įvairiais priedais (sirupais), prie paprastų ir tradicinių ekspreso, late, kapučino – suvartojamų kalorijų skaičius kaip mat nukris.

Sėdimas darbas ir sportas du kart per savaitę

Aišku, gerai jau vien tai, kad lankotės sporto klube. Tačiau sėdimas darbas ir mažas judėjimas verčia kūna sustingi ir pora kartų per savaitę yra tarsi lašas jūroje. Todėl dirbant sėdimą darbą, mažai judant reikia sporto klube lankytis kasdien. Taip pat, net dirbant sėdimą darbą, įmanoma „neapsamanoti“ ir išlikti aktyviems. Gudrybės paprastos. Pirma, darbe kas 30 min reikia atsistoti ir nueiti bent 50 žingsnių (tualetas, kopijavimo aparatas), tam itin praverčia priminimas laikrodyje ar kompiuteryje. Jei į darbą ir iš jo važiuojate autobusu, išlipkite stotele anksčiau ir truputį paeikite. Tai bus papildomos 5 minutės, tačiau toks pasivaikščiojimas kasdien leis sudeginti nemažai papildomų kalorijų.

Negeriate vandens

Netroškina – toks pasiteisinimas skamba dažniausiai. Blogiausia, jog netroškina, tačiau kyla alkis. Mokslininkai yra įrodę, kad organizmas dažnai siunčia klaidingus signalus. Žmogus jaučiasi alkanas, tačiau iš tikro yra ištroškęs. Bei užkandoje nėra vandens, organizmas vėl jaučiasi alkanas ir taip užsisuka užkandžiavimo ratas. Kad to būtų galima išvengti reikėtų kasdien  išgerti apie 2 litrus vandens. Žinoma, ne vienu kartu, o paskirsčius tolygiai per dieną.

 


Erzina svoris? Išeičių tūkstančiai

Dažną žmogų, ypač dailiosios lyties atstoves, erzina matomi skaičiukai ant kilogramų, sunkiai užsisegančios sagos ar ankšta suknelė. Tuomet imama galvoti, kaip numesti svorio ir džiaugtis savo naujomis formomis, patinkančiais drabužiais.

Viena iš išeičių – rinktis griežtas dietas. Dietos padeda numesti svorio, bet vien to tikrai nepakanka. Po alinančių dietų būtina tinkamai maitintis, aktyviai gyventi, atsisakyti to, kas kenkia Jūsų figūrai. Taigi, ištvėrus sunkius dietos išbandymus tenka ir toliau gyventi ribojant save, kontroliuojant ir ieškant dar daugiau sprendimų. Be viso to, kai kurios dietos gali būti netgi žalingos Jūsų organizmui, todėl vertėtų gerai pasidomėti ir įvertinti, ar ne per didelė rizika.

Kitas būdas – mitybos sistema. Tai kur kas geriau ir netgi rekomenduojama visiems, kuriems rūpi tiek svoris, tiek ir sveikata. Mitybos sistemos yra paremtos ne konkrečiais produktais, bet jų visuma, derinimu tarpusavyje ir tam tikromis valgymo taisyklėmis. Tai leidžia žmonėms pažinti ir savo organizmą, ir susitvarkyti kai kurias paprastesnes sveikatos problemas, pavyzdžiui, pilvo pūtimą ar vidurių kietėjimą. Laikytis mitybos sistemos kur kas paprasčiau nei griežtos dietos, tačiau ir rezultatai pastebimi ne iš karto, tad jei galvojate kaip numesti svorio greitai – mitybos sistema turėtų būti tik kaip papildoma funkcija.

Dar vienas labai svarbus dalykas – fizinis aktyvumas. Tiek dirbantiems sėdimą, tiek iš pirmo žvilgsnio ir gana aktyvų sunkų fizinė darbą būtina judėti, mankštintis. „Ofisinio“ darbo žmonėms lyg ir viskas aišku, kodėl reikia judėti, tačiau fizinį darbą dirbantys asmenys dažnai nesupranta poreikių, o jis gana paprastas – dirbdami judinate tik tam tikrą raumenų grupę, nedirba visas organizmas, o sportuodami, mankštindamiesi lengvai, nepertemdami išjudinate ir kitus, be šoko pailsinate ir tuos, kurie dirba aktyviai darbo metu.

Sporto klubas yra gerai, tačiau nemažai veiklos yra ir gamtoje: važinėjimas dviračiu, bėgiojimas, baidarių nuoma ir kitos veiklos puikiai tinka galvojantiems kaip numesti svorio ar norintiems, kad toks klausimas niekada nekiltų. Kombinuokite aktyvumą su sveika mityba, jei labai reikia pagalvokite apie kokią nors dietą ir paisykite visų nurodymų – taip pasieksite geriausių rezultatų.