Starterių remontas – automobilių remonto paslauga, kurios populiarumas išauga žiemą

autoservisasAtėjus šaltajam metų laikui, vis sunkiau užvesti automobilį. Tad jei anksčiau išbėgdavote į kiemą, sėsdavote į automobilį ir iškart išvažiuodavote, žiemą viskas ne taip paprasta ir greita. Kartais tenka gerokai pavargti, kol automobilis užsiveda, tenka nuo ledo ir sniego išvaduoti langus, luktelėti, kol automobilio sistemos įšyla. Taip pat tam, kad automobilis užsivestų, visa užvedimo sistema turi būti reguliariai prižiūrima ir remontuojama. Vienas esminių jos elementų – taip vadinamasis starteris. O kuo patys galime pasirūpinti iš anksto? Ko reikia, kad automobilis užsivestų be kaprizų?

Pirma, jei automobilis neužsikuria, ne visada reikalingas starterių remontas. Kartais tereikia naudoti techniškai tvarkingas akumuliatorių baterijas. Be to, jas būtina iki maksimumo įkrauti. Starteris turi būti eksploatuojamas taip, kaip tai numatė automobilio gamintojas. Kitaip tariant, jis turi būti sutvirtintas numatytais techninėse charakteristikose elementais, turi būti su gamintojo numatytomis apsaugomis, kad į visą sistemą nepatektų purvo, tepalų, skysčių ir kt. medžiagų.

Beje, starterio įjungimų kiekis yra ribotas, taigi pastebėjus, kad automobilis nesikuria, veiksmo negalima kartoti dešimtis kartų, nes starteris gali sugesti nepataisomai. Jeigu automobilio variklio užkurti nepavyksta, starterį reikėtų įjungti ne daugiau negu 3 kartus per 10 sekundžių. Tarp mėginimų įjungti turėtų būti bent vienos minutės pertrauka, kad starteris galėtų „pailsėti“. Jei girdėjote garsą, kad starteris lyg ir veikia, tačiau jei variklio paleisti nepavyko, tuomet galima konstatuoti variklio gedimą. Galima patikrinti, ar „kaltas“ starteris, ar variklis.

Kartais įvairius sistemos kontaktus pažeidžia korozija, sulūžta jungikliai, pažeidžiami laidai, todėl tai lemia įtampos nuostolius. Visa tai galima pastebėti matuojant įtampos kritimą ant starterio grandinės elementų. Atlikus testą, galima priimti konkretų sprendimą: jei testuojant akumuliatorių įtampa nukrinta žemiau nei 9,6 V, tuomet galima įtarti starterio gedimą ir starterių remontas tampa būtinas. Jei įtampa didesnė negu nurodytas skaitmuo, vadinasi, reikia pagalvoti apie naują akumuliatorių. Tad svarbiausia tinkamai ir laiku identifikuoti problemas: tuomet automobilis be vargo užsives ir kelionės bus sklandžios.


Ką turėtumėte žinoti apie automobilių remontą?

autoservisasAutomobilis daugeliui žmonių jau senokai nėra tik paprasta transporto priemonė. Paskirtis nuo taško B pasiekimo pakito net iki saviraiškos. Svarbu pabrėžti, jog ir vienu, ir kitu atveju automobilių remontas, tinkama priežiūra yra labia svarbu, tačiau priklauomai nuo savininko požiūrio skiriasi ir priežiūros bei remonto mastai.

Remonto paslaugas galima išskirti į dvi rūšis – techninės dalies bei išorės tvarkymą. Natūralu, kad paklausa pasižymi ne tik paprastas taisymas, bet ir automobilių dažymas. Nors, tiesą sakant, net ir išorės darbus drąsiai galima pavadinti remontu. Dažymas – tik viena dalis. Norint, kad transporto priemonė būtų graži ir visapusiškai tvarkinga, tenka pasirūpinti įvairiomis jos vietomis – nuo žibintų stiklų iki ratlankių, nuo bamperių iki slenksčių… Automobilių žibintų stiklai, žinoma, nedažomi, tačiau poliruojami. O tai jau tam tikra prasme automobilių remontas – po šio proceso mašina atrodo „šviežiau“. Na, o kalbant apie dažymą, yra nemenkas skaičius aspektų, kuriuos pravers žinoti kiekvienam vairuotojui. Trumpai apie porą jų.

Automobilių dažymo paslaugas teikia pačios įvairiausios firmos. Deja, norint gero rezultato tenka atsirinkti. Pats procesas, nors gal ir atrodo nesudėtingas, ne visada suponuoja apie aukščiausią kokybę. Vienas žinotinų dalykų – dažant vieną dalį kartais sunku atitaikyti spalvą. Labai dažnai nekokybiškumas išryškėja šviesesnių spalvų automobiliuose. Paprastas pavyzdys – populiarioji „Audi A6 C5“. Autoentuziastai kartais sumąsto, jog nori plastmasines mašinos apačioje esančias dalis nudažyti automobilio spalva. Atrodo, kad viskas paprasta – atitaikoma spalva, plastmasinių detalių paviršius paruošiamas ir nudažomas. Vis dėlto rezultatas kartais nuvilia – lyg ir dirbta kruopščiai, rodos, mašina sidabrinė, naujai nudažytos apdailos detalės taip pat, tačiau jos netampa tokios pat spalvos kaip automobilio kėbulas. Tokie pavyzdžiai skatina pakrypti į vieną arba į kitą pusę – ieškoti pačias kokybiškiausias (neretai ir brangesnes) automobilių dažymo paslaugas teikiančių žmonių arba važinėti su tokiu automobiliu, koks jis yra.

Automobilių remontas ir dažymas iš tiesų gali būti kur kas artimesnės sąvokos, nei atrodo iš pirmo žvilgsnio. Metams bėgant mašinos pradeda rūdyti. Vienos mažiau, kitos daugiau. Tai atsiliepia ir saugumui. Kiaurus slenksčius ar arkas tenka pervirinti. Aišku, atlikus šį procesą (paprastai tariant, išpjovus metalo gabalą ir įdėjus naują), paviršius turi būti tvarkingai paruošiamas bei, suprantama, nudažomas automobilio spalva. O tai reiškia, kad ir vėl tenka dairytis į kokybiškas paslaugas teikiančius asmenis. Kitu atveju automobilis puikiai atliks velykinio margučio vaidmenį.