Skrajutės

Skrajutės
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Skrajutės

Skrajutės yra grafinis produktas iš popieriaus, kurios yra potencialiems klientams dalinamos nemokamai viešose vietose, kuriose susirenka daugiausiai žmonių. Šio reklamos būdo  tikslas yra išreklamuoti tam tikrą verslą ir sukurti jam įvaizdį klientų akyse. Skrajutės yra dalinamos skirtingiems žmonėms, kurie galėtų tapti potencialiais klientais tuo pačiu įteikiant jas ir dabartiniams klientams, kad jie būtų informuoti apie tam tikrus pasikeitimus, įmonės naujoves  ir panašiai. Skrajutės yra platinamos dažniausiai gatvėse, paliekamos pašto dėžutėse arba siuntinėjamos elektroniniu paštu. Galima paminėti kelis skrajučių reklamos privalumus ir trūkumus:

Privalumai:

  • Jos skatina, didina jūsų verslo žinomumą
  • Skrajutės pakankamai pigios, todėl atsiperkančios
  • Suteikia didelį auditorijos pasiekiamumą
  • Primena žmonėms, esamiems klientams apie įmonės produktus ir paslaugas
  • Skrajučių gamyba nėra itin sudėtinga, o pačias skrajutes visai paprasta išplatinti
  • Lengvas ir pigus būdas masinei komunikacijai

Trūkumai:

  • Skrajutės nėra labai įtikinamas rinkodaros įrankis
  • Daugumą žmonių nekreipia į jas dėmesio ir tiesiog išmeta
  • Kai norima pasiekti itin didelę auditoriją ir skrajutes reikia išdalinti daugybei žmonių, skrajučių gamyba gali atsieiti išties brangiai
  • Skrajutės neturi poveikio ilgam laikotarpiui, jos yra efektingos tik „tam momentui“ ir pakankamai greitai pamirštamos, todėl jom būdingas greitasis pardavimų skatinimas
  • Didelė tikimybė, kad daugumą žmonių, kuriems bus išdalintos skrajutės, gali nesuprasti pagrindinės reklaminės žinutės, kurią norima perteikti skrajutėje. Tokiu atveju skrajutė išvis praranda savo efektyvumą ir ji tampa netikslinga
  • Dauguma skrajučių nepadeda skatinti paslaugų/produktų pardavimo, dėl prasto ir netinkamo dizaino, taigi tokiu atveju kartais jos netgi gali sukelti neigiamas emocijas ir „nustumti“ klientą
  • Kartais skrajutės yra išdalinamos per vėlai, pavyzdžiui jei reklamuojate renginį ir išdalinate skrajutes tą pačią dieną, žmonės gali ja nebespėti susiplanuoti savo laiko, todėl platinimas turėtų vykti daug anksčiau (prieš 2 savaites).



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *