Šis tas apie tekstinę Google AdWords reklamą

Šis tas apie tekstinę Google AdWords reklamą
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Tekstinė Google reklama – tai viena paprasčiausių, greičiausių ir realiai veikiančių priemonių, atvedančių tikslinius lankytojus į internetinę svetainę. Lyginant su kitomis tradicinėmis reklamos rūšimis, tekstinė Google AdWords reklama suteikia galimybę pasiekti aukštų rezultatų turint patį mažiausią biudžetą.

Na, tiesiog paskaičiuokite patys: trisdešimties sekundžių trukmės vaizdo reklama, rodoma per televiziją, kainuoja tūkstančius, yra transliuojama labai nedidelei auditorijai ir suteikia tik trumpalaikį efektą. O tokio paties biudžeto užtektų net metams reklamuojantis per Google AdWords. Be to, internetinė reklama sudomins ir į jūsų svetainę atves iš tiesų jūsų skelbimu susidomėjusius lankytojus.

Lietuvos rinkoje tekstinė Google AdWords reklama užima aukštas pozicijas. Lietuviai kasdien daugybę kartų ieško juos dominančios informacijos Google paieškų sistemoje.

Tad kaip gi veikia Google AdWords?

Google skelbimai, susieti su ieškoma informacija, rodomi paieškos puslapiuose. Taip pat skelbimai rodomi Google reklaminio tinklo svetainėse-dalyvėse, taip pat ir AOL, EarthLink, HowStuffWork, Facebook ir pan.

Google AdWords sistemos veikimas prasideda nuo įvestos vartotojo užklausos. Paieškos rezultatų puslapiuose atsiranda reklaminių skelbimų blokai – dešinėje arba paieškos rezultatų viršuje. Pasirinkęs vieną iš reklaminių blokų, lankytojas užeina į tikslinį jūsų svetainės puslapį. Paspaudimo, t.y. click‘o, metu iš jūsų sąskaitos nurašoma nustatyta suma – perėjimo vertė. Click‘o kaina nustatoma aukciono metu. Žinoma, kad pirmoms pozicijoms click‘as kainuoja daugiau.

Kokie žingsniai reikalingi?

Prieš sukuriant kompaniją Google AdWords‘e, pirmiausia atrenkami raktiniai (teminiai) žodžiai, pagal kuriuos potencialūs klientai ateis į jūsų svetainę. Visi raktiniai žodžiai grupuojami į grupes. Kiekvienai grupei sukuriami patrauklūs ir atsakantys į vartotojo užklausą skelbimai.

Toliau atrenkamos reklamos talpinimo vietos. Tai teminės reklaminio Google tinklo svetainės, kuriose atsiras jūsų skelbimai. Nustatoma maksimali suma už click‘ą. Google AdWords automatiškai sumažina sumą iki minimalios reikšmės, kuri leidžia reklamai pasilikti puslapyje ir užimti išsirinktą poziciją.

Google AdWords‘e taip pat galima sukurti skirtingų rūšių targeting‘ą: galima išsirinkti regioną, laiką ir dienas tekstui rodyti, nustatyti tikslinės auditorijos lytį ir amžių. Tuo pačiu be įprastų tekstinių skelbimų, Google galima sumaišyti tekstinius flash banerius, video siužetus ir pan. Perėjimų iš tokių banerių vertė tokia pati kaip ir iš įprastų.

Naudojant skirtingus papildomus Google įrankius galima padidinti skelbimo CTR rodiklį ir konversiją. Pavyzdžiui, naudoti platinimo vietų parinkimo įrankį, naudoti paieškos statistiką tikslingesnių užklausų parinkimui ir daugelį kitų įrankių. O Google Analytics leidžia stebėti vartotojų elgesį tinklapyje ir taip išskirti silpnąsias tinklapio vietas.

Kuo dar naudinga Google AdWords reklama?

Google AdWords reklama gali būti rodoma ne tik įprastų kompiuterių naudotojams, bet ir mobiliųjų įrenginių savininkams, turintiems prieigą prie interneto.

Perėjimų į tinklapį kiekis priklauso nuo skelbimo išdėstymo Google paieškos rezultatuose. Dažniausiai click‘inami skelbimai, esantys prieš paieškos rezultatus, rečiau – paieškos dešinėje arba apačioje esantys skelbimai. Pagal tai ir nustatoma click‘o kaina. Jeigu jūsų statymas žemesnis nei minimalus įėjimas, tai reklama nebus rodoma arba bus rodoma atsitiktinai.

Kompanijos paleidimo pradžioje, click‘o vertė reguliuojama tik aukciono keliu. Pasiekus tam tikrus kokybės rodiklius Google AdWords automatiškai sumažina jums įėjimo kainą. Kokybės rodiklis apima daugelį faktorių. Pirmiausia tai skelbimo click‘abilumas (CTR) ir tikslinio tinklapio kokybė. Todėl labai svarbu sukurti gerus skelbimus, kurie kuo tiksliau atsakytų į vartotojų užklausas.

Kur galima platinti Google AdWords reklamą?

  • Prieš paieškos rezultatus. Tokia reklama duoda aukštą perėjimų rodiklį, nes vartotojas tokią reklamą priima kaip įprastą Google paieškos rezultatą. Tokia tekstinė reklama Google‘e kainuoja brangiausiai. Reklamos bloke negali būti daugiau nei trijų reklamuotojų.
  • Paieškos dešinėje. Priklausomai nuo talpinimo vietos, skelbimo click‘abilumas gali būti skirtingas. Praktika rodo, kad vartotojų dėmesys krypsta į antrą arba trečią tekstinės reklamos skelbimą. Reklamos bloką paprastai sudaro devyni skelbimai.
  • Reklaminiame Google tinkle, kituose paieškos sistemos produktuose ir bloguose. Google turi vieną stambiausių pasaulyje tinklų, apimantį daugiau nei aštuoniasdešimt procentų visų pasaulio vartotojų. Būtent todėl Google AdWords tekstinė reklama sėkmingai pasiekia tikslinę savo auditoriją, ypač europietiškame ir amerikietiškame interneto segmentuose.

Specialistų atliekama Google AdWords reklama

Priklausomai nuo jūsų biudžeto ir išsikeltų tikslų, Google AdWords reklama užsiimantys specialistai suplanuoja ir įvykdo reklaminę jūsų produktų ar paslaugų kampaniją taip, kad tekstinė Google AdWords reklama suteiktų maksimaliai naudingą grąžą.

Pasirinkus reklaminės kampanijos vykdymo įmonę, jūsų tinklapio tekstinę reklamą Google AdWords‘e plėtos sertifikuoti Google specialistai. Tai reiškia, kad:

  • Jūsų tinklapio reklama suteiks maksimalią konversiją. Šiam tikslui pasiekti bus padaryta viskas, pradedant raktinių žodžių parinkimu, skelbimo teksto parengimu ir baigiant nuolatine jūsų kampanijos kontrole ir gerinimu;
  • Jūsų kampanijos biudžetas bus paskirstytas maksimaliai efektyviai. Reklamą vykdančios įmonės specialistai nuolat vykdys pozicijų monitoringą ir skubiai atstatys kritusias pozicijas, koreguos raktinių žodžių sąrašą, atsisakys neefektyvių priemonių ir pan. Taikant visas šias priemones ir su tokiu pat biudžetu kaip ir jūsų konkurentų, jūsų tinklapio reklama pasieks geresnių rezultatų;
  • Bet kuriuo metu galėsite gauti ataskaitą apie išlaidas, skelbimų pozicijas, lankytojų skaičių. Taip pat ir pilną mėnesinę ar savaitinę ataskaitą su minėtais ir kitais reklamos rodikliais;
  • Asmeninis vadybininkas visada bus pasiruošęs atsakyti į bet kurį jūsų klausimą, susijusį su Google AdWords reklama.



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *