Seo auditas- kaip jis atliekamas?

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Jei galvojate apie savo tinklapio optimizavimą pirmiausia reikėtų pradėti nuo Seo audito. Seo auditas, tai išsami jūsų tinklapio analizė. Ši analizė reikalinga tam, kad būtų įvertinamas tinklapio turinys, struktūra ir kaip tinklapis suprogramuotas, ar paieškos sistemos gali perskaityti jūsų svetainę. Kai kurie puslapio savininkai net nežino, jog jų svetainės Google net nemato. Taigi kaip jus gali surasti klientai. Ogi niekaip, jūs esate nematomi ir nerandami. Taigi gali kilti paprastas klausimas- o kam jums reikalinga interneto svetainė? Vienas iš svarbiausių dalykų tinklapyje, ne jo išvaizda, dizainas, o jo pritaikymas paieškos sistemoms.

Jei norite sužinoti ką Google mano apie jūsų tinklapį, užsiregistruokite „Google Webmaster Tools“. Ten jums parodys, pagal kokius raktinius žodžius Google reitinguoja jūsų tinklapį, kokiose pozicijose yra jūsų tinklapis. Taip pat ten galėsite rasti ataskaitas kas vyksta su jūsų tinklapiu- jis kyla ar krenta.

Taigi grįžkime prie seo audito. Trumpai aptarsime pagrindinius seo audito etapus.

  • Pirmiausia reikalinga įvertinti bendrą tinklapio pritaikymą paieškos sistemoms. Jeigu svetainė turi „Robots“ ir „Sitemap“, turite juos patikrinti ir įvertinti ar „Robots.txt“, failas leidžia Google perskaityti jūsų svetainę. Kai atliekate kokias nors korekcijas, labai gerai, jei paslėptumėte savo tinklapį nuo Google akių. Nes kitu atveju visus jūsų bandymus jis galį įtraukti į paieškos rezultatus ir pamatysite, kad ten yra daug nereikalingos ir nenaudingos informacijos. Google pateikite tik pilnai sutvarkytą svetainės turinį.
  • Tinklapio architektūra. Seo audito metu reikalinga įvertinti ar jūsų tinklapis turi tam tikrą struktūra, kokie yra lygiai. Jei tai yra elektroninė parduotuvė, tai kiek puslapių mums reikės pereiti, kad pasiektume  reikalingą daiktą. Visi puslapiai turėtų būti išdėstyti nuosekliai, iš vieno puslapio išeiti nuorodos į žemesnės kategorijos puslapius.
  • Atskirai reikėtų įvertinti URL struktūrą. Ar URL adresas nėra labai ilgas, jis neturėtų viršyti 115 simbolių. Taip pat reikėtų įvertinti ar raktiniai žodžiai yra panaudoti URL adrese.
  • Paskutinis etapas svetainės turinio įvertinimas.  Kokio ilgio yra svetainės tekstai.  Reikėtų pažymėti, kad tekstai turėtų būti ilgesni nei 300 žodžių. Kalba turėtų būti sklandi ir aiški. Venkite naudoti tarminius išsireiškimus ir nelietuviškus žodžius. Taip pat įsitikinkite, ar tekstas neturi gramatinių klaidų.
  • Jei yra galimybė galima įvertinti ir išorinių nuorodų struktūrą. Tuomet sužinosite kokie tinklapiai nurodo į jūsų tinklapį. Taip pat naudinga įvertinti klientų išorinių nuorodų struktūra. taip sužinosite kiek laiko jums prireiks kol pasieksite jų lygį.



Parašykite komentarą