Reklamos agentūra: patarimai, norintiems išsirinkti geriausią reklamos partnerį

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

reklamos

Pastebėjus, jog net technologiškai naujausi gaminiai ar inovatyvios veiklos strategijos, aukšta darbuotojų kvalifikacija bei platus prekių/paslaugų asortimentas nepadeda didinti pardavimo apimčių, reikėtų atsakyti į klausimą, ar jūsų verslas visuomenėje pakankamai žinomas? Galbūt neseniai pradėjote verslą srityje, kurioje panašaus profilio konkurentų netrūksta? O gal priešingai – dirbate jau daug metų ir tikitės, jog klientai pas jus atkeliaus nostalgijos ar pažįstamų rekomendacijų vedini? Nesunku pastebėti, jog tiek vienu, tiek kitu atveju reikalinga reklamos agentura – įstaiga, teikianti įvairaus pobūdžio (kai kuriais atvejais – siauros specifikos) reklamos paslaugas.

Šiuo metu, kai rinkoje įsitvirtinti bando ne tik vietinės, bet ir tarptautinio masto kompanijos, sėdėjimas ir nieko neveikimas, o tiksliau – savęs guodimas ir teisinimas, jog klientų perkamoji galia sumažėjo dėl emigracijos, krizės, euro įvedimo bei daugelio kitų veiksnių (išskyrus paties paslaugos teikėjo ar prekių pardavėjo kaltės) reiškia ne ką kitą, kaip verslo žlugimą. Nevilioja tokia perspektyva? Tuomet ieškokite sprendimų iš susidariusios netenkinančios padėties. Profesionali reklamos agentūra, gebanti identifikuoti jūsų pirkėjų tikslinės grupės poreikius, įvertinti konkurentų atliekamus veiksmus reklamos srityje, sukurti individualiai tinkamiausias reklamos strategijas bei jas įgyvendinti, yra būtent tai, ko reikia jums ir kiekvienai įmonei, siekiančiai pritraukti didesnius klientų srautus.

Užsakovui labai svarbu išsirinkti tinkamą partnerį reklamos kūrimui bei įgyvendinimui. Tai – atsakingas sprendimas, kadangi ir reklamos srityje naujos agentūros auga „kaip ant mielių“. Atsakymai į pateiktus klausimus gali padėti padėti apsispręsti.

  • Ar reklamos agentūra jau yra dirbusi su identiškos verslo krypties bendrove?

Nors, kalbant apie reklamą, kiekvienas atvejis reikalauja rinkos analizės bei individualių sprendimų, faktas, jog reklamos agentūra, kuri jau yra turėjusi identiškos veiklos srityje besispecializuojantį klientą, leidžia tikėtis dar efektyvesnių rezultatų: geriau suvokiami klientų poreikiai, galima remtis turėta patirtimi ir tuo pasinaudoti sprendžiant, kurias strategijas naudoti, o ko geriau atsisakyti. Jei yra galimybė (dažniausiai tai atsiremia į turimą biudžetą), visada geriau pasitikėti profesionalais, o ne rizikuoti ir būti bandomuoju triušiu.

  • Kokie jos atlikti darbai bei turėti klientai?

Paprašykite atliktų darbų pavyzdžių. Visi specialistai turi savotišką braižą, kuris gali būti nepriimtinas jums asmeniškai ar tiesiog nebūti tinkamas jūsų prekei/paslaugai.

  • Ar jums asmeniškai priimtini visi reklamos agentūros, su kuria ketinate bendradarbiauti, komandos nariai?

Idealiausia, kai kliento darbas reklamos srityje neapsiriboja sutarties pasirašymu bei pinigų pervedimu – reikia kuo aktyviau įsilieti į procesą. Jei ketinate ketinate laikytis tokios rekomenduojamos praktikos, artimiau susipažinkite su komandos nariais ir įsitikinkite, ar visi, kaip asmenybės ir specialistai, jums priimtini?

 

  • Kokio masto yra reklamos agetūra bei jos nustatyti įkainiai?

Agentūros dydis bei populiarumas tiesiogiai įtakoja ir kainas, tad, natūralu, jog daugeliu atveju finansinės galimybės tampa viena pagrindinių sprendimą įtakojusia priežastimi.



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *