Patarimai vestuvių fotografui. Kaip ieškoti klientų?

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Vestuvių fotografų teikiančiu savo paslaugas yra nemažai. Jų atsiranda vis daugiau. Išsiskirti esant tokioje konkurencingoje sferoje nėra lengva. Ypač jeigu įvertinti tam tikrą visų vestuvių panašumą.

Žinoma, kai kurie užsakymais apkrauti keliems mėnesiams į priekį ir jiems šis straipsnis visiškai bevertis. Tarkim, kad jūsų teikiamos fotografijos paslaugos dar neišpopuliarėjo. To priežastimi gali būti ne tik patirties ar apdovanojimų stoka, bet ir marketingo ar reklamos žinių trūkumas.

Ką daryti šiuo atveju? Išmokti kaip tinkamai pateikti save arba Jus „suės“!

Parodykite save. Skirkitės nuo kitų. Paaiškinkite kuo Jus geresni už kitus, kuo Jus galite būti naudingesni klientui. Nereikia jokių stebuklų. Užtenka tiesiog pasakyti. Pasakyti aiškiai, didelėmis raidėmis, raiškiu šriftu baltame fone: „Aš vestuvių fotografas!“.

Pagalvokite, ko iš tikro reikia Jūsų klientui. Paaiškinkite ką jis gaus jei kreipsis į Jus. Atminkite, jis niekada nesupras, kad teikiamos fotografijos paslaugos yra sudėtingas darbas. Jis turi savo gyvenimą, savo darbą, kompetenciją. Jis negali galvoti kaip Jūs. Paaiškinkite „ant pirštų“. Žinoma, kartais fotografą kviečia į vestuves tik todėl, kad „visi taip daro“, „kaip gi be jo?“. Kitais atvejais žmonės nori išsaugoti atminimus apie jiems svarbią dieną ir matyti save labai gražiais. Jie nori išvengti problemų ir gauti kokybišką produktą. Todėl papasakokite jiems apie tai savo tinklapyje, soc. tinklų puslapyje.

Tikriausiai Jūsų tinklapį arbą grupę soc. tinkluose pasirinks iš kelių dešimčių Jūsų konkurentų. Todėl ten esančiam atliktų darbų portfolio atitenka svarbus vaidmuo. Tačiau negalima nekreipti dėmesio ir į kitus faktorius. Pavadinimas: geriausia yra pavadinime paminėti apie tai jog Jūs esate fotografas arba vestuvių fotografas. Kažkam to užtenka ir skaityti ilgus tekstus žmogus nenori. Antraštės, tai vienintelis tekstas kurį perskaitys dauguma puslapio lankytojų, todėl jos turi būti informatyvios. Jose reikia suformuoti pagrindinį ypatumą, unikalumą. Net jeigu unikalumas visai neunikalus. Būtina aiški puslapio struktūra ir meniu. Tinklapio dizainas turi būti patogus, racionalus ir malonus. Jis atspindi skonį, logiką, jo kūrėjo mąstyseną. Jeigu lankytojui patiko kaip sukurtas tinklapis jis pasiliks jame ilgam. Svečio lojalumą šiame etape reikia griebti ir vesti toliau, užsakymo formavimui.



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *