Kranų naudojimas statybose

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Kėlimo kranas yra vienas iš pagrindinių statybinės technikos rūšių. Pagrindinės krano funkcijos yra krovinių ir žaliavų, tokių kaip statybinės medžiagos pakėlimas ir perkėlimas. Šiais laikais kėlimo kranų funkcionalumas žymiai padidėjo ir standartinis opcijų rinkinys papildomas naujais technologiniais sprendimais. Pagal pasukimo galimybę kranai skirstomi į pasukamuosius ir nepasukamuosius. Pirmoji kranų rūšis gali atlikti pilna apsisukimą aplink savo ašį, kas padarė šį kranų tipą itin populiariu ir labai paklausiu, palyginus su nepasukamais.

http://cranbalt.lt/wp-content/uploads/2014/06/rail-mounted-gantry-cranes-14949-3001561.jpgKėlimo kranas yra sudėtingas mechanizmas, reikalaujantis pastovaus techninio aptarnavimo, ar tai būtų veiksmingumo patikrinimas, autokrano remontas arba atskirų detalių pakeitimas. Todėl jį eksploatuojant svarbu numatyti visus ypatumus ir technines galimybes.

Be to, kėlimo kranai taip pat skirstomi į savaeigius kranus, kurie turi variklį, leidžiantį jiems persikelti savo eiga. Toks kranų tipas suteikia maksimalų mobilumą ir statybos darbų vykdymą dideliame plote. Vienas iš pagrindinių skirtumų tarp kranų yra mobilumas. Dar viena rūšis būtų prikabinami kranai, kurie negalėtų patys judėti tarp kelių statybinių aikštelių.

Yra tokie autokranai kurie tvirtinami ant specialaus mobilaus pagrindo sunkvežimio tipo. Tokie kranai naudojami remontuojant kelius, statant privačius namus ir žinoma yra labai populiarūs. Specializuotuose parduotuvėse visada galima rasti detales ir komplektacijas skirtas autokranams.

Pagrinde autokranai naudojami nedidelėse statybinėse aikštelėse, kur tokie įrenginiai praktiškai nepakeičiami. Jie yra daugiafunkciai ir gali būti naudojami senų statinių griovimui. Svarbi autokrano funkcionavimo sąlyga yra specialios atramos, kurios leidžia jam laikyti pusiausvyrą pakeliant sunkius krovinius. Jeigu autokranas bus naudojamas bekelės sąlygomis reikės specialios važiuoklės padidinto praeinamumo nuo keturių varomųjų ratų.

Klasikinis bokštinis kranas nemažiau populiarus, bet jo paskirtis šiek tiek kitokia. Bokštiniai kranai visiškai nemobilūs ir jeigu ir gali persikelti, tai tik apribotų sričių, pavyzdžiui panaudojant specialius bėgius. Tačiau tokie kranai gali būti labai aukšti, jie gali būti naudojami statant aukštybinius pastatus ir dangoraižius.

Mažiau populiarūs, taip vadinami, plaukiojamieji kranai, kurie naudojami statybos ar tiesimo darbuose jūroje. Jų gali prireikti vykdant tokius specialius darbus kaip laivų, uostų, tiltų statymas ir kitiems darbams vandenyje, bei povandeninėms konstrukcijoms statyti.



Parašykite komentarą