Ką galvoja pigių skrydžių palydovė

Ką galvoja pigių skrydžių palydovė
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Lėktuvo stiuartų komanda kasdien į lėktuvą leidžia keleivius. Vienas iš skrydžių pagalbininkų darbų tai ne tik gražiai pasilabinti su keleiviais, bet ir jiems padėti tinkamai susėsti. Tačiau taip atrodo tik nepatyrusiai akiai. Iš tiesų stiuardesės vertina kiekvieną keleivį ir mėgina pastebėti tuos, kurie dešimties kilometrų aukštyje gali sukelti bėdų.

skrydziai

Kaip rašo „Daily Mail“, Gaje Peregrino, stiuardesė su 25 metų pigių skrydžių patirtimi pasakoja, kad jos pagrindinis tikslas – sukurti tokią atmosferą ir kad žmonės jaustų, jog ekipažas jiems bet kuriuo momentu ir bet kurioje situacijoje atskubės į pagalbą. Tačiau prieš kelionę, kai žmonės rodo savo bilietus ir maloniai sveikinasi, ji kiekvieną keleivį atidžiai permeta akimis, nes nori pastebėti, ar šis negirtas ir neapsvaigęs nuo narkotikų. Be to, vertinama ir tai, ar, kilus nenumatytai situacijai, žmogus gali būti iš tų, kuriuos komanda kvies pagalbon.

Kaip sako stiuardesė, kurios duona pig9s skrydziai, niekas nenori prasidėti su alkoholio padauginusiais piliečiais. Dėl jų būna per daug bėdų ir nesusipratimų. Taip pat salone nepageidautini tie, kurie priešiškai nusiteikę ekipažui.

Peregrino taip pat atkreipia dėmesį į žmones, kurie galimai turės bėdų su sveikata. Ji tokių keleivių niekada nesodina prie avarinių išėjimų, nors ten pačios patogiausios vietos. Kitas svarbus dalykas, kurį stengiasi suprasti palydovai, ar tarp keleivių yra medikas ir lėktuvo pilotas.

„Jei padėtis pradeda slysti iš mano rankų, atsargiai klausiu kurio nors keleivio, ar jis man padės, jei reikės. Pavyzdžiui, ar tvirto sudėjimo vyras padės sutramdyti įsismarkavusį chuliganą. Stengiamės, kad muštynės nekiltų, tačiau turime būti pasiruošę viskam“, – dėlioja patyrusi pigių skrydžių palydovė.

Jai savo praktikoje jau buvo atvejų, kai į saloną teko neįleisti sergančių žmonių ir „kontrabandininkų“, kurie mėgino į saloną įsinešti naminius gyvūnus ir paslėptą alkoholį.

„Kiekvieną kartą, kai sveikinuosi su keleiviais, jie turi suprasti, kad kelias valandas privalės pilnai pasitikėti manimi. Nesvarbu kas nutiktų ir kas vyks“, – aiškina Peregrino.



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *