Firminis stilius ir reklama

Firminis stilius ir reklama
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

firmos stilius

Vienas iš šiuolaikiškų reklamos būdų yra firminis stilius. Be jo, neįsivaizduojama nė viena įmonė. Tai tarsi vizitinė kortelė pagal kurią pristatome savo veiklą. Kuriant originalų stilių dirba daugelio sričių specialistai tam, kad sukurtų gerą įvaizdį. Tai nėra paprastas darbas.

Be reklamos būtų sudėtinga parduoti prekes ar paslaugas, todėl ji tokia svarbi. Tam, kad sukurti tinkamą firminį stilių tenka kurti unikalų įvaizdį. Tai atliekama tik prieš tai gerai išanalizavus rinką ir tos srities įmonių stilius. Čia svarbu viskas: spalvos, dizainas, formos, grafika, šriftas, logotipas, įvairūs elementai.

Labai svarbus yra prekės ženklas. Tai grafiškai pavaizduotas ženklas, kuris yra rinkodaros elementas. Su juo pristatomos įmonės ar asmenys. Tinkamai sukūrus tokį ženklą bus didelė nauda, nes didės pardavimai ir klientų pasitikėjimas. Tai gali būti ne tik piešiniai, bet ir raidės, šūkiai, spalvų deriniai ir pan. Svarbu, kad jis būtų išskirtinis, nes jis turi padėti išsiskirti iš kitų įmonių. Ne mažiau svarbus yra ir logotipas. Tai grafinis ženklas, kurio pagrindinis tikslas yra išskirti įmonę iš kitų ir tapti lengvai atpažįstama. Logotipas gali būti pavadinimas ar grafinis elementas, pavyzdžiui, Apple obuolys.

Įmonės firminis stilius susideda iš daugelio elementų. Labai svarbu, kad jie visi būtų sujungti į visumą ir nebūtų tarsi atskiros detalės. Tik tuomet sukuriamas vieningas visos įmonės stilius. Pavyzdžiui, visuomet reikia atkreipti dėmesį į spalvas. Vienos gali pritraukti pirkėjų, o kitos – atstumti. Jos turi derėti su logotipu. Taip pat galima puikiai išsiskirti iš kitų naudojant savitą šriftą. Jį reikia derinti su įmonės veikla ir prekės ženklu. Pavyzdžiui, moteriški kvepalai bus pristatomi elegantišku šriftu, o naujausi vyriški sportiniai batai – griežtu šriftu.

Kuriant firminį stilių reikia tinkamai jį derinti su reklama. Įvairūs katalogai, brošiūros, kalendoriai, vizitinės kortelės ir kiti reklamos būdai turi derėti su įmonės įvaizdžiu. Nesuderinus to bus sudėtinga klientams suprasti kas yra kas. Taigi visuomet reikia galvoti apie tai, kad potencialūs pirkėjai galėtų jus atpažinti visur.

Sukūrus sėkmingą firminį stilių supaprastinamas marketingo ir komunikacijos darbas. Vien tik iš tinkamai pristatyto logotipo daugelis potencialių klientų gali atpažinti įmonę. Tai dalis reklamos, kuri turi teigiamą poveikį pardavimams. Labai svarbu, kad viskas būtų atlikta profesionaliai, nes tik tuomet galima bus tikėtis gerų rezultatų ir jūs tapsite atpažįstami daugeliui.



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *