3 blogi įpročiai, kurie neleidžia tau sulieknėti

3 blogi įpročiai, kurie neleidžia tau sulieknėti
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Nori sulieknėti iki vasaros, iki draugės (ar savo) vestuvių ar iki gimtadienio, tai pradėti reikia ne nuo pirmadienio, o nuo dabar pat! Yra nemažai būdų kaip sulieknėti, tačiau blogiausia, jog visus rezultatus nustelbia tam tikri blogi įpročiai, kurie numestus kilogramus „prilipdo“ atgal. Kokie tie įpročiai?

los.lt-8

Kaloringa kava pakeliui į darbą

Šiuo metu madinga su kolegomis pirmą kartą pasisveikinti kavinėje ar degalinėje. Ten įsigyjamas pirmas puodelis kavos, kuris išgeriamas pakeliui į darbą. Ši skubančių žmonių mada ne tik pakėlė kavos pardavimus, paskatino bendrauti kavomanus, tačiau ir nepastebimai pridėjo papildomų kilogramų. Neseniai atlikti tyrimai parodė, jog populiariausiose kavos gali būti net po 9 šaukštelius cukraus. Ar įsivaizduojate, jog jūs savarankiškai, niekeno neverčiami susipiltumėte 9 šaukštelius cukraus į puodelį? Tačiau cukrus pasislėpęs po įvairiais skoniais, tose kavinėse neatrodo toks saldus. Visgi jis daro savo juodą darbą – didina suvartojamų kalorijų kiekį.

Ką daryti? Tikrai nereikia atsisakyti kavos, tiesiog pereikite nuo skoninių kavų su įvairiais priedais (sirupais), prie paprastų ir tradicinių ekspreso, late, kapučino – suvartojamų kalorijų skaičius kaip mat nukris.

Sėdimas darbas ir sportas du kart per savaitę

Aišku, gerai jau vien tai, kad lankotės sporto klube. Tačiau sėdimas darbas ir mažas judėjimas verčia kūna sustingi ir pora kartų per savaitę yra tarsi lašas jūroje. Todėl dirbant sėdimą darbą, mažai judant reikia sporto klube lankytis kasdien. Taip pat, net dirbant sėdimą darbą, įmanoma „neapsamanoti“ ir išlikti aktyviems. Gudrybės paprastos. Pirma, darbe kas 30 min reikia atsistoti ir nueiti bent 50 žingsnių (tualetas, kopijavimo aparatas), tam itin praverčia priminimas laikrodyje ar kompiuteryje. Jei į darbą ir iš jo važiuojate autobusu, išlipkite stotele anksčiau ir truputį paeikite. Tai bus papildomos 5 minutės, tačiau toks pasivaikščiojimas kasdien leis sudeginti nemažai papildomų kalorijų.

Negeriate vandens

Netroškina – toks pasiteisinimas skamba dažniausiai. Blogiausia, jog netroškina, tačiau kyla alkis. Mokslininkai yra įrodę, kad organizmas dažnai siunčia klaidingus signalus. Žmogus jaučiasi alkanas, tačiau iš tikro yra ištroškęs. Bei užkandoje nėra vandens, organizmas vėl jaučiasi alkanas ir taip užsisuka užkandžiavimo ratas. Kad to būtų galima išvengti reikėtų kasdien  išgerti apie 2 litrus vandens. Žinoma, ne vienu kartu, o paskirsčius tolygiai per dieną.

 



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *